کد خبر:46986
پ

شروع بازی رسانه ای پرسپولیس قبل از دربی با جوسازی علیه داور دربی 103

سرانجام تکلیف داوران دربی مشخص شد و قضاوت دربی 103 به وحید کاظمی سپرده شد. اتفاقی که با واکنش منفی باشگاه پرسپولیس مواجه شده و آنها رسماً به انتخاب کاظمی و حتی بنیادی فر به عنوان داور اصلی اتاق VAR اعتراض کرده اند. شروع بازی کثیف رسانه ای پرسپولیس قبل از دربی با جوسازی علیه […]

سرانجام تکلیف داوران دربی مشخص شد و قضاوت دربی 103 به وحید کاظمی سپرده شد. اتفاقی که با واکنش منفی باشگاه پرسپولیس مواجه شده و آنها رسماً به انتخاب کاظمی و حتی بنیادی فر به عنوان داور اصلی اتاق VAR اعتراض کرده اند.

شروع بازی کثیف رسانه ای پرسپولیس قبل از دربی با جوسازی علیه داور دربی 103

شروع بازی کثیف رسانه ای پرسپولیس قبل از دربی با جوسازی علیه داور دربی 103

اعتراض ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس به انتخاب داور اتفاق جدیدی نیست و در راستای بازی رسانه ای این باشگاه قبل از مسابقات مهم ارزیابی می شود. آنها قصد دارند با این حربه، داور وسط را تحت فشار روانی قرار دهند که مبادا به ضرر پرسپولیس سوتی ولو سهواً اشتباه به صدا در بیاید وگرنه با پروپاگاندای رسانه ای و تریبون های مختلف رسانه ای که در اختیار دارند، داور مذکور را مورد نوازش قرار می دهند!

به یاد نداریم باشگاه پرسپولیس با احدی از داوران لیگ در سال های اخیر مشکل نداشته باشد و هر داوری هم به جای وحید کاظمی انتخاب می شد، همین وضعیت و اعتراضات به انتخاب او وجود داشت چرا که هدف آقایان اصلاً شخص داور نیست و قصد دارند کیفیت داوری مسابقه را به سود تیم خود متمایل کنند.

شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس که در چند سال اخیر اسیر همین بازی های نخ نمای رسانه ای شده، تمرکز خود را بر روی نمایش فنی تیمشان در مسابقات بگذارند چرا که این روش ها شاید در مسابقات داخلی جواب دهد اما در مسابقات برون مرزی که این حربه ها جواب نمی دهد، منجر به حذف تیم ایشان در همان مرحله گروهی می شود.

اگر مسئولین پرسپولیس به جای اعتراض به داوری، به بازیکنان خود این آموزش را می دادند که در این مسابقه مثل فینال آسیا و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از VAR استفاده می شود و نمی توانند با جوسازی قبل و حین بازی بر روی عملکرد داوری تاثیر بگذارند، شاید وضعیت این تیم به کلی متفاوت با امروز بود.

 

نکته جالب اینکه ارتش سایبری قرمز در چند روز گذشته با انتشار عکسی از برادر وحید کاظمی با وینفرد شفر قصد داشت تا با برچسب رنگی زدن به کاظمی، این انتخاب را زیر سوال ببرد اما نکته اینجاست که مگر اگر یکی از اعضای یک خانواده طرفدار تیمی باشد، لزوماً بقیه هم طرفدار همان تیم هستند؟ آیا وقتی مرتضی فنونی زاده پرسپولیسی شد، باید مهدی فنونی زاده را هم پرسپولیسی بدانیم؟!!!

در ادامه این جوسازی ها مسئولین پرسپولیس قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد، خواستار انتشار مکالمات داور وسط و داور اتفاق VAR شده اند!

حال باید دید نتیجه این جوسازی ها در نهایت به سود پرسپولیس تمام می شود یا خیر؟

 

کوبل داوری دربی 103 عبارتند از:

داور وسط: وحید کاظمی
کمک ها: سعید قاسمی، حسن انتظاری
داور چهارم: پیام حیدری

داور VAR: موعود بنیادی فر، نصرالله گلمرادی و مهسا قربانی

 

پی نوشت: در واقع این فرهنگ زشت در زمان برانکو و شروع بیانیه نویسی علیه داور در باشگاه پرسپولیس نهادینه شد و گل محمدی به آن پایبند بود و الا اوسمار نیز آن را دنبال می کند. برانکو که اصولاً مربی ترسویی به حساب می آید، قبل از مسابقات مهم سعی در جوسازی علیه داور می کرد تا در صورت ناکامی در مسابقه مذکور، زمینه حمله به داور با استناد به صحنه های مشکوک داوری در مسابقه را فراهم کرده باشد و خیلی ساده از زیر بار پاسخگویی فنی بابت ناکامی فرار کند و همه تقصیر ناکامی احتمالی و فشار هواداران را به گردن داور بیاندازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید