کد خبر:45546
پ

سند ادعای کذب علی خطیر در مورد هزینه تیم فرهاد مجیدی | مدیرعامل همدست قربان زاده است؟

در حالی که هواداران استقلال مثل سرمربی شان از اوضاع آشفته تیمشان عصبانی به نظر می رسند، مدیرعامل جدید این تیم برای فروکش کردن این خشم عمومی و جلوگیری از تجمع مقابل مجلس یک مصاحبه خیالی ترتیب داد که نه تنها از خشم هواداران استقلال نکاست بلکه ماهیت واقعی خطیر را دوباره عیان کرد. سند […]

در حالی که هواداران استقلال مثل سرمربی شان از اوضاع آشفته تیمشان عصبانی به نظر می رسند، مدیرعامل جدید این تیم برای فروکش کردن این خشم عمومی و جلوگیری از تجمع مقابل مجلس یک مصاحبه خیالی ترتیب داد که نه تنها از خشم هواداران استقلال نکاست بلکه ماهیت واقعی خطیر را دوباره عیان کرد.

سند ادعای کذب علی خطیر در مورد هزینه تیم فرهاد مجیدی | مدیرعامل همدست قربان زاده است؟

سند ادعای کذب علی خطیر در مورد هزینه تیم فرهاد مجیدی | مدیرعامل همدست قربان زاده است؟

خطیر که در چند روزی که استقلال را تحویل گرفته تقریباً توانسته هیچ حرکت مثبتی در جذب منابع مالی و فعالیت نقل و انتقالاتی انجام دهد ابتدا مدعی شد استقلال ورشکسته با 600 میلیارد تومان بدهی را در اختیار گرفته سپس با این ادعا که تیم قهرمان فرهاد مجیدی با 80 میلیارد تومان قهرمان شد اما استقلال فصل گذشته با 400 میلیارد تومان قهرمان نشد، سعی کرد فضا را به سمتی ببرد که پول خوشبختی و قهرمانی نمی آورد! او با اشاره به مذاکراتش با مرادمند مدعی شد او با استقلال سفید امضا کرده تا سایر بازیکنان را هم مجاب به انجام چنین حرکتی کند.

صحبت های خطیر تائید تلخی بود بر مصاحبه ی اخیر جواد نکونام که در آن مدعی شده بود به وی اعلام شده که استقلال امسال را برای قهرمانی نبند و حتی اگر پنجم هم بشوی، مدیریت از او راضی خواهند بود! نکونام در مصاحبه ش گفته بود که هر بازیکن مدنظرش که برای مذاکره با مدیران استقلال پای میز می نشیند بلافاصله پس از شنیدن پیشنهادات مالی پائین آقایان، از میز مذاکره بلند می شود و قراردادی منعقد نمی شود و صحبت های خطیر خود تائیدی بر این ادعای نکونام بود چرا که بازیکنان سرشناس با قرارداد فصلی 15 میلیارد تومان حاضر به حضور در استقلال نمی شوند.

سوال اول از جناب خطیر اینکه او همه شرایط بد مالی باشگاه استقلال را می دانسته و برنامه کوتاه مدت و میان مدتش برای برون رفت از بحران فعلی چیست؟

سوال دوم اینکه این ادعای کذب که تیم قهرمان فرهاد مجیدی با 80 میلیارد تومان قهرمان شده از کجا آمده است؟ چرا که در نامه آجورلو به سازمان خصوصی سازی مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی 160 میلیارد تومان عنوان شده است.که با معادلسازی قیمت دلار آن موقع (25000) عددی حدود 6.5 میلیون دلار به دست می آید. حال اگر این عدد را در قیمت دلار فعلی(50000 تومان) ضرب کنیم، به معنای این است که استقلال 325 میلیارد برای قهرمان شدن هزینه کرده است و اگر نرخ تورم دو سال اخیر در قیمت بازیکنان را هم لحاظ کنیم، تیمی که خواهان قهرمانی است می بایست عددی بین 400-500 میلیارد تومان برای جذب بازیکنان و مربیان با کیفیت هزینه کند.

با ادامه این روند توسط خطیر و عدم ارائه برنامه مالی و درآمدزایی مشخص از سوی او، این گمانه زنی به وجود آمده که او همسو با حامی اصلی اش برای حضور در استقلال(قربان زاده) در جهت معمولی سازی تیم استقلال قدم بر می دارد. این معمولی سازی و غرق کردن این تیم در بدهی ها و البته دور کردن آبی پوشان تهرانی از قهرمانی یک هدف بیشتر ندارد: عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و هموار کردن راه تیم محبوب آقایان برای حضور مستمر در مسابقات با خیالی راحت از معظلی به نام مالکیت مشترک! چرا که با وجود عدم حضور دیگر تیم دولتی یعنی استقلال در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، مشکلی بابت مالکیت مشترک گریبان تیم محبوب آقایان را بابت مجوز حرفه ای تهدید نمی کند.

کلیدواژه : استقلالعلی خطیر

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • باکدل 15 جولای 2023 / 4:36 ب.ظ

    متن دیدگاه بابررسی این اوضاع ونکاهی به شیوه برخورد مسو لان
    ورزشی. معلو م وعیان است که تمام امکانات رابرای پیروزی تیم محبوب اقایان اماده کردن واستقلا ال رارهاوفدای مرام خودکرده انمد هیچ امیدی به ددرست شدن اوضاع این نیست

  • بی نام 15 جولای 2023 / 7:15 ق.ظ

    به نکونام گفتن تیم را برای پنجمی ببند!.اگر نکونام تا هفته دیگه هیچ خواسته ایش اجابت نشد موظفش کنیم به استعفا.و هر مربی هم که در این شرایط خواست با نام استقلال خودش را مطرح کند تحت فشار بگذاریم که بعداز نکونام به استقلال نیاید.احتیاج به یک اعتصاب عملی است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید