کد خبر:41389
پ

روزبه چشمی در کنار لیونل مسی قرار گرفت

گلزنی روزبه چشمی مقابل ولز در جام جهانی را می توان یکی از نادرترین اتفاقات جام جهانی تا اینجای کار دانست. رکوردهای عجیب تیم ملی در جام جهانی 2022 نکته جالب در خصوص گل چشمی اینکه تا اینجای کار از مجموع 57 گلی که در مسابقات به ثمر رسیده، تنها 3 گل آن از پشت […]

گلزنی روزبه چشمی مقابل ولز در جام جهانی را می توان یکی از نادرترین اتفاقات جام جهانی تا اینجای کار دانست.

رکوردهای عجیب تیم ملی در جام جهانی 2022

نکته جالب در خصوص گل چشمی اینکه تا اینجای کار از مجموع 57 گلی که در مسابقات به ثمر رسیده، تنها 3 گل آن از پشت محوطه جریمه بوده که یکی از این گلهای زیبا نیز به نام روزبه چشمی ثبت شد.

تاکنون تنها لیونل مسی در بازی مقابل مکزیک، گاکپو در بازی مقابل اکوادور و روزبه چشمی توانسته اند از پش محوطه جریمه به حریفان گل بزنند.

این حقیقت آماری این نکته را بیشتر نمایان می کند که تیم ها با انجام کارهای تاکتیکی قصد دارند تا ضربه نهایی را از فاصله نزدیک تر به دروازه حریف بزنند تا شانس گل شدن توپ بیشتر شود.

نکته جالب دیگر اینکه تا اینجای کار، تیم ایران جذاب ترین تیم مسابقات لقب گرفته چرا که از مجموع 57 گلی که به ثمر رسیده، 16 درصد مجموع گلها در بازیهایی بوده که یک پای آن تیم ملی ایران حضور داشته است. نکته دیگر اینکه با مجموع 4 ضربه به تیرک دروازه حریفان در دو بازی مقابل ولز و انگلیس و همچنین 3 گل در وقت های تلف شده بازی، باز هم تیم ایران یک تیم هیجان انگیز برای تماشا در این جام بوده است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • جلیل 28 نوامبر 2022 / 4:09 ب.ظ

    مسی گل اینطوری بزنه جادویی مسی میشه دنیا میترکه ولی چشمی بزنه هیچی فقط عجب گلی زد ایول بازیکن های دنیا رو همین رسانه هاااا بزرگ بزرگ ترمیکنن حالا نمیگم مسی بازیکن بزرگی نیست ولی رسانه ها دنیا هم کمک میکنند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید