کد خبر:36830
پ

داریوش یزدانی به بارسلونا پیوست

داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال که در آمریکا به کار مربیگری مشغول بود، روز گذشته به عنوان سرمربی تیم های پایه بارسلونا منصوب شد.   داریوش یزدانی به بارسلونا پیوست برطبق اعلام مسئولین باشگاه بارسلونا او به عنوان هماهنگ کننده تیم دختران بارسلونا و همچنین هماهنگ کننده تیم 11 تا 15 ساله های پسران بارسا […]

داریوش یزدانی بازیکن سابق استقلال که در آمریکا به کار مربیگری مشغول بود، روز گذشته به عنوان سرمربی تیم های پایه بارسلونا منصوب شد.

 

داریوش یزدانی به بارسلونا پیوست

برطبق اعلام مسئولین باشگاه بارسلونا او به عنوان هماهنگ کننده تیم دختران بارسلونا و همچنین هماهنگ کننده تیم 11 تا 15 ساله های پسران بارسا منصوب شده است.

گفتنیست یزدانی سالها به عنوان آلترناتیو سرمربیان فعلی استقلال مطرح بود اما با توجه به احتمال بالای قهرمانی استقلال در فصل جاری و استمرار حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم، بسیار بعید است او به این زودی به استقلال بپیوندد. آخرین بار یزدانی به عنوان دستیار پرویز مظلومی در استقلال پیشنهاد شده بود که او این سمت را نپذیرفت و مدعی شد تنها به عنوان سرمربی به استقلال بازمی گردد و پس از جدایی استراماچونی بار دیگر نام او مطرح شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید