کد خبر:20673
پ

خبر خوش برای هواداران استقلال | مهدی قایدی توافق کرد و امروز در تمرینات!

پس از کش و قوس های فراوان بین مهدی قایدی و باشگاه استقلال مبنی بر افزایش مبلغ قرارداد او شب گذشته نشستی بین او و مسئولین باشگاه برگزار شد و طرین به توافقاتی برای ادامه همکاری رسیدند.   خبر خوش برای هواداران استقلال | مهدی قایدی توافق کرد و امروز در تمرینات! قایدی که یک […]

پس از کش و قوس های فراوان بین مهدی قایدی و باشگاه استقلال مبنی بر افزایش مبلغ قرارداد او شب گذشته نشستی بین او و مسئولین باشگاه برگزار شد و طرین به توافقاتی برای ادامه همکاری رسیدند.

 

خبر خوش برای هواداران استقلال | مهدی قایدی توافق کرد و امروز در تمرینات!

خبر خوش برای هواداران استقلال | مهدی قایدی توافق کرد و امروز در تمرینات!

قایدی که یک هفته ای بود در تمرینات تیم شرکت نکرده است، از امروز در تمرینات استقلال حاضر می شود و خود را برای دیدار حساس استقلال مقابل مس رفسنجان آماده خواهد کرد. گفتنیست تا پیش از این رقم قرارداد مهدی قایدی تنها 840 میلیون تومان بود که نسبت به بازیکنان متوسط و حتی ضعیف لیگ برتری نیز پائینتر محسوب می شود و درخواست او برای افزایش رقم قراردادش غیرمنطقی به نظر نمی رسید چرا که او در دو فصل گذشته تاثیر زیادی در گلهای استقلال داشته و با توجه به ارزش گذاری جدیدی که سایت ترانسفرمارکت بر روی او انجام داده، ارزش او با توجه به عملکرد اخیرش نزدیک به 60 میلیارد تومان است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 25 فوریه 2021 / 12:48 ب.ظ

    این خبر خوشه؟ !!! ایشون توسط استراماچونی به اوج رسید حالا فقط فکر منافع خودشه نه استقلال. تو بازی فقط فکر تک رویه یا فقط به دیاباته پاس میده( چیزی که استرا یادش داده) و‌دیگر هیچ. بازیکنان استقلال لیاقت اینهمه طرفداری را ندارند وگرنه کنار هواداران جلوی مجلس تجمع می کردند. چون براشون موغقیت اهمیتی نداره فقط پول.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید