کد خبر:16533
پ

حکم مضحک کمیته انضباطی در مورد مربی خاطی شهرخودرو که توپ شوت کرد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین اعلام آرای خود حکم مربی خاطی شهر خودرو را که در جریان حمله حریف توپ را به وسط زمین شوت کرد تا جلوی حمله حریف گرفته شود را صادر کرد و بر این اساس، 1 جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون تومان جریمه شامل حال فرد خاطی شد تا […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین اعلام آرای خود حکم مربی خاطی شهر خودرو را که در جریان حمله حریف توپ را به وسط زمین شوت کرد تا جلوی حمله حریف گرفته شود را صادر کرد و بر این اساس، 1 جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون تومان جریمه شامل حال فرد خاطی شد تا سنگین ترین حکم تاریخ کمیته انضباطی در این زمینه را شاهد باشیم و مربیان دیگر دیگر هوس تکرار این حرکت را به سر وارد نکنند!!!

 

حکم مضحک کمیته انضباطی در مورد مربی خاطی شهرخودرو که توپ شوت کرد!

حکم مضحک کمیته انضباطی در مورد مربی خاطی شهرخودرو که توپ شوت کرد!

از طنز ماجرا بگذریم به واقع کمیته انضباطی بر چه اساسی این حکم سبک را برای فرد خاطی صادر کرده است؟ آیا این حکم بازدارندگی کافی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در بازیهای بعدی لیگ برتر را دارد؟ سایر مربیان با دیدن این صحنه و اطلاع از حکم سبکی که برایش در نظر گرفته شده چه فکری به سرشان خواهد زد؟ آیا جز اینکه در بزنگاه خاصی که حریف در حمله است آنها نیز با شوت کردن توپ کنار زمین یک جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون تومان را به جان خریده و جلوی یک ضد حمله و گل شدن یک توپ را بگیرند؟

 

به واقع که احکام کمیته انضباطی در چند سال اخیر در حوزه های مختلف از بازدارندگی پائینی برخوردار بوده و به همین سبب هم هست که تخلفات در ففوتبال ایران نه تنها کم نمی شود بلکه بر تنوع و تعداد آن نیز افزوده می شود و به همین واسطه هم بود که بازیکنی همچون حامد لک در حالی که بازی در آستانه شروع مجدد بود با شیطنت توپ را به درون زمین انداخت تا وقت بازی را تلف کرده و در تمرکز بازیکنان ذوب آهن اثر بگذارد چرا که او به خوبی می دانست برخوردی با وی نخواهد شد و بعد از این هم با تکرار این اتفاقات برخوردی نمی شود یا اگر بشود آنقدر سبک و خفیفف است که متخلفین همچنان به خود جرات تکرار تحلف را می دهند.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ایران 3 ژانویه 2021 / 9:56 ب.ظ

    آقای مرتضایی دقت کن بعد حرف بزن حامد لک موقعی توپ ر ا پرت کرد که بازی متوقف بود آخه فرافکنی تا کی و کجا برعکس این بازیکن ذخیره ذوب آهن بود که توپ را محکم شوت کرد و اصلا داور به او تذکر هم نداد در صورتیکه این حرکت کارت قرمز داشت لطفا حق را بگو و اگر مسئله وقت تلف کردن باشد که در بازی گل گوهر رشید مظاهری خیلی وقت تلف میکرد و تمارض میکرد همیشه حق را بگو و فرافکنی نکن

    • محمدرضا مرتضایی 3 ژانویه 2021 / 10:08 ب.ظ

      رفیق ما صحبتهای رحمان رضایی رو نقل به مضمون کردیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید