کد خبر:22859
پ

تیم بعدی سرخیو آگوئرو را انتخاب کنید

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی که به همراه این تیم به 4 عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست بافت؛ در انتهای این فصل به طور قطعی از جمع سیتیزن ها جدا می شود.   تیم بعدی سرخیو آگوئرو را انتخاب کنید گفته می شود بارسلونا خواهان جذب این مهاجم گلزن است اما در این […]

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی که به همراه این تیم به 4 عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دست بافت؛ در انتهای این فصل به طور قطعی از جمع سیتیزن ها جدا می شود.

 

تیم بعدی سرخیو آگوئرو را انتخاب کنید

گفته می شود بارسلونا خواهان جذب این مهاجم گلزن است اما در این بین رقبایی همپون پاری سن ژرمن و اینترمیلان و یوونتوس نیز خواهان به خدمت گرفتن مهاجم کهنه کار آرژانتینی وجود دارد. با توجه به رفاقت دیرینه لیونل مسی و آگوئرو او جذب این بایکن را به لاپورتا پیشنهاد داده است تا پس از سالها بتوانند با عنصر تمام کنندگی آگوئرو کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرند. مسئولین بارسلونا بر سر جذب لوکاکو یا آگوئرو مردد مانده اند و باید منتظر ماند و دید در نقل و انتقالات تابستان 2021 فوتبال اروپا در نهایت آگوئرو به کدام تیم می رود.

آگوئرو 32 ساله که فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده در بازیهایی که در لیگ برتر انگلیس برای تیمش انجام داده، 181 گل به ثمر رسانده و تنها 6 گل دیگر لازم دارد تا رکورد اندی کول در جدول بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس بشکند.

سرخیو آگوئرو در 384 بای که برای منچسترسیتی انجام داده 257 گل در تمامی رقابتها به ثمر رسانده و 10 مقام قهرمانی در رقابتهای مختلف به دست آورده است. او یکی ا زبه یاد ماندنی ترین گل های قهرمانی تاریخ لیگ برتر انگلیس را در ثانیه های پایانی به ثمر رسانده است.

 

به نظر شما کدام تیم برای ادامه فوتبال حره ای آگوئرو بهتر است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید