کد خبر:46156
پ

تلاش خنده دار باشگاه پرسپولیس برای کسر امتیاز از استقلال

در حالی که باشگاه استقلال قصد دارد رسماً بابت عبور باشگاه پرسپولیس از سقف قرارداد و دور زدن قوانین شکایت کند، حسین خبیری عضو تندروی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تهدید باشگاه استقلال و مطرح کردن موضوع شکایت تراپیست استقلال، به نوعی قصد گروکشی در این قضیه را داشت. تلاش خنده دار باشگاه پرسپولیس برای […]

در حالی که باشگاه استقلال قصد دارد رسماً بابت عبور باشگاه پرسپولیس از سقف قرارداد و دور زدن قوانین شکایت کند، حسین خبیری عضو تندروی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با تهدید باشگاه استقلال و مطرح کردن موضوع شکایت تراپیست استقلال، به نوعی قصد گروکشی در این قضیه را داشت.

تلاش خنده دار باشگاه پرسپولیس برای کسر امتیاز از استقلال

حسین خبیری: «پنجره استقلال از روز ۱۸ مرداد بسته بوده و پس از آن ۷-۶ قرارداد ثبت شده است. سازمان لیگ باید به این موضوع ورود کند. پیشنهاد می‌کنم آقایان در مورد پرسپولیس اظهارنظر نکنند. خوب است ما هم بگوییم مدیرعامل باشگاه شما مشاور رئیس فدراسیون بوده و نفوذ کرده است؟»

 

فارغ از اینکه باشگاه استقلال در این زمینه تخلف کرده یا نکرده، قانونگذار می بایست مطابق قانون با متخلفین برخورد کند. ام نکته مضحک در مطرح شدن این ادعا از سوی حسین خبیری اینکه دو فصل قبل مشابه همین اتفاق برای باشگاه پرسپولیس رخ داد و خبری از کسر امتیاز یا سقوط این تیم به دسته پائینتر نبود.

ماجرا از این قرار بود که در آن فصل، جلوی ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در نیم فصل یعنی ترابی و مغانلو گرفته شد چرا که این تیم بالغ بر 150 میلیارد تومان بدهی داشت و یکی از بدهی های دانه درشت آن دوره، بدهی 15 میلیاردی این تیم به باشگاه پدیده بود که تاکنون نیز به ادعای حمیداوی پرداخت نشده است.

در آن مقطع با لابی مسئولین پرسپولیس و دستور از بالا به مسئولین فدراسیون و سازمن لیگ، پنجره پرسپولیس به طور موقت باز شد و مدیرن وقت این تیم متعهد شدند تا خرداد سال بعد، همه بدهی ها را تسویه کنند و در غیر اینصورت جریمه کسر امتیاز یا سقوط به دسته پائینتر را می پذیرند. اما خردد سال بعد هم آمد و امروز در مهر 1402 قرار داریم و هنوز همه آن بدهی تسویه نشده (بدهی به پدیده بابت انتقال گل محمدی به پرسپولیس باقی مانده است) و نه تنها هیچ امتیازی از پرسپولیس کسر نشد (در صورت کسر امتیاز، قهرمانی پرسپولیس پس گرفته می شود) بلکه مشخص نیست چطور آقایان با سند سازی، همه بدهی های خود را در حالت تسویه نشان داده اند تا مجوز حرفه ای بگیرند!!

 

در نهایت اینکه اگه قرار به کسر امتیاز از استقلال بابت این مورد باشد، ابتدا می بایست از پرسپولیس بابت بدهی یادگاری به پدیده امتیاز کسر شود که در آن صورت قهرمانی این تیم نیز می بایست پس گرفته شود.

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید