کد خبر:46535
پ

این تساوی برای پرسپولیس خیلی دردناک بود | شکایت از ماساژور آبی ها به دلیل شادی گل

به نظر می رسد هرچقدر این تساوی برای استقلالی ها خوشاند بوده و باعث خوشحالی آنها شده، به همان اندازه گل ثانیه های پایانی یامگا مقابل پرسپولیس برای اعضای این تیم سنگین تمام شده و ناراحتی خود را با مطرح کردن مسائل عجیب برای تخلیه عصبانیت خود بروز می دهند. بهانه های یحیی و پرسپولیس […]

به نظر می رسد هرچقدر این تساوی برای استقلالی ها خوشاند بوده و باعث خوشحالی آنها شده، به همان اندازه گل ثانیه های پایانی یامگا مقابل پرسپولیس برای اعضای این تیم سنگین تمام شده و ناراحتی خود را با مطرح کردن مسائل عجیب برای تخلیه عصبانیت خود بروز می دهند.

بهانه های یحیی و پرسپولیس برای تلخ ترین تساوی تاریخ دربی برای پرسپولیس

پرسپولیسی ها ظاهراً نوع برخورد مهربانانه داور در این تکل وحشتناک سرلک با بازیکن شهرخودرو را فراموش کرده اند!

ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس ابتدا داور بازی را نشانه رفتند؛ سپس به رئیس کمیته داوران تاختند. پس از آن به سراغ علی خطیر و طرح اتهام رفاقتش با مهدی تاج در ثبت این نتیجه رفتند. بعد از آن به VAR گیر دادن که چرا برا این دربی استفاده شد! پس از آن  از سامره، نکونام به کمیته انضباطی شکایت کردند. پس از آن به نحوه گزارش گزارشگر پرسپولیسی انتقاد کردند و از او با اتهام گرایش رنگی به استقلال شکایت کردند. بار دیگر یادشان افتاد شاید استقلال سقف را رعایت نکرده باشد و یکبار دیگر به خاطر رعایت نشدن سقف و 3-0 شدن نتیجه شکایت کردند. پس از آن به حضور یاد عدم حضور داوران عراقی در اتاق VAR شبهه وارد کردند و خواستار انتشار فایل صوتی بین داور وسط و داوران عراقی شدند! حالا به شادی بعد از گل استقلالی ها که به طور طبیعی شادی زائدالوصفی هم بود، ایراد گرفتند.

شنیده می شود تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس اینبار به سراغ شادی ماساژور استقلال رفت و با ایراد حقوقی به این شادی گل، پرونده او را به کمیته انضباطی ارجاع داد. این در حالیست که شروع کننده تنش نیمکت ها کسی نبود جز افشین پیروانی که پس از گل امید عالیشاه با شادی گلی عجیب باعث تحریک نیمکت استقلال شد و در واقع شادی گل جواد نکونام پاسخی به شادی گل عجیب افشین پیروانی بوده است. در خصوص شادی گل ماساژور استقلال نیز ظاهراً آقایان فراموش کرده اند که عیسی آل کثیر با همین شادی گل به سمت هواداران استقلال با چه توجیهاتی از سمت باشگاه پرسپولیس تبرئه شد!

 

پرسپولیسی ها در حالی داور بینوا را بابت عدم اخراج حامدی فر شماتت می کنند که ظاهراً فراموش کرده اند در دربی 97 همین موعود بنیادی فر برای ناراحت نشدن عده ای، از پنالتی و اخراج واضح فرجی برای خطا روی رودی ژستد صرف نظر کرد. یکی از اتفاقاتی که اگر VAR در آن مسابقه وجود داشت احتمالاً استقلال برنده مسابقه شده بود چرا که این پنالتی در دقیقه 89 حادث شد.

آنها در حالی افشاریان را به استقلالی بودن متهم کردند که اگر ایشان استقلالی بود، با توصیه هایی به داور مسابقه، این بازی را برای استقلال در می آورد و این در حالیست که بنیادی فر در دو صحنه ازاعلام پنالتی به سود استقلال صرف نظر کرد. اینکه افشاریان به خاطر خوشحالی فرد دیگری به استقلالی بودن متهم شود جای تعجب دارد چرا که در همین فینال جام حذفی اخیر شاهد بودیم کمک داور جنجالی که به ناحق باعث اخراج ساپینتو شد (آن هم بعد از گل دقیقه 100 مرادمند که باز هم باعث بالا رفتن فشار آقایان شد) رسماً در جشن قهرمانی پرسپولیس با لباس داوری شرکت کرد!!

در نهایت آقایان که ظاهرا تلخی این شکست به کندذهنی آنها انجامیده اتهام استقلالی بودن به محمدرضا احمدی زدند که سالها پیش در دربی 58 به عنوان خبرنگار پس از گل پرسپولیس به استقلال در دربی از خوشحالی به هوا پرید و شادی می کرد!

حسین بادامکی در حالی مدعیست که باشگاه استقلال به خاطر ثبت قرارداد بلانکو، سقف قرارداد را دور زده که تنها استدلال او این است که چون قرار بود بلانکو به پرسپولیس بپیوندد، آنها از رقم پیشنهادی او مطلع هستند!!! اگر با این استدلال به سراغ قضیه قرارداد سرسام آور بیرانوند برویم با توجه به پیشنهاد 80 میلیاردی استقلال به این بازیکن، او کمتر از این عدد با پرسپولیس نبسته است و ثبت عدد 16 میلیارد تومان برای او یک شوخی است.

باشگاه پرسپولیس در حالی به موضوع ثابت نشده علی خطیر و مهدی تاج اعتراض دارد که ظاهراً فراموش کرده اند که تا همین چندی پیش ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس در فدراسیون فوتبال سمت داشت و … آنها فراموش کرده اند که برخی شخصیت های برجسته لشگری و کشوری پس از قهرمانی این تیم آن را تبریک گفتند و سخنگوی دولت در این دربی کنار دست مدیرعامل پرسپولیس نشسته بود نه استقلال!  شاید برنامه و قولی که به آقایان داده بودند با نتیجه همخوانی نداشت و علت این حجم از اتهام زنی و سیاه نمایی ریشه در به دست نیامدن نتیجه دلخواهی بود که تا ثانیه های پایانی انتظارش را می کشیدند.

هر چه که هست این روزها ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس تحت فشار سنگین روانی هستند و برای خارج شدن از این فشار و تخلیه روانی خود به هر فرد مرتبط با برگزاری دربی اتهام می زنند. همه موارد بالا به خوبی مشخص می کند که این تساوی تا چه اندازه برای ارکان مختلف باشگاه پرسپولیس سوزناک بوده که با اتهامات ثابت نشده، همه عوامل برگزاری را زیر سوال بردند. از رئیس فدراسیون فوتبال، تا رئیس کمیته انضباطی برای صادر نکردن رای پرونده استقلال و رئیس کمیته داوران!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • عارف 16 دسامبر 2023 / 8:00 ق.ظ

    از اداره مملکت معلومه که ۹۰ درصد مسئولین پرسپولیسی هستن.چون پرسپولیسها چیزی بنام منطق و عقل ندارن…
    اون از وزیر سابق ورزش
    اینم از سخنگوی دولت
    چقدر بدبختیم شماها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید