کد خبر:45915
پ

ایمان سلیمی | مدافعی که نگذاشت شهریار مغانلو نفس بکشد

جدای از نتیجه بازی استقلال و سپاهان که با ناداوری به سود سپاهان ثبت شد، هواداران استقلال با رضایت از عملکرد شاگردان نکونام، به آینده تیمشان امیدوار هستند و معتقدند اگر اشتباه ایمان سلیمی نبود، سپاهان هیچ شانس مسلم گلزنی مقابل دروازه حسینی خلق نکرده بود. ایمان سلیمی | مدافعی که نگذاشت شهریار مغانلو نفس […]

جدای از نتیجه بازی استقلال و سپاهان که با ناداوری به سود سپاهان ثبت شد، هواداران استقلال با رضایت از عملکرد شاگردان نکونام، به آینده تیمشان امیدوار هستند و معتقدند اگر اشتباه ایمان سلیمی نبود، سپاهان هیچ شانس مسلم گلزنی مقابل دروازه حسینی خلق نکرده بود.

ایمان سلیمی | مدافعی که نگذاشت شهریار مغانلو نفس بکشد

ایمان سلیمی | مدافعی که نگذاشت شهریار مغانلو نفس بکشد

در فوتبال گاهاً چنین اتفاقاتی پیش می آید که بازیکن در فشار بازی و به واسطه غلبه ضمیر ناخودآگاهش بر تصمیم آنی برای دفع توپ به یکباره دستش برای ممانعت از رسیدن توپ به بازیکن حریف بالا می آید. ایمان سلیمی اولین بازیکنی نیست که چنین اتفاقی را رقم زده و مسلماً اخرین بازیکن هم نخواهد بود. در سلهای گذشته بازیکنانی مثل علی علیزاده، حنیف عمران زاده، کیروش استنلی، مهد شیری و … در فوتبال ایران چنین صحنه هایی را تکرار کرده بودند و از این حیث نه تنها ایرادی به ایمان سلیمی وارد نیست بلکه با نگاهی دقیق تر به عملکرد مدافع پر توان استقلال می توان دریافت، جواد نکونام یک مدافع با کیفیت در اختیار دارد که راه مهار بازیکنان سرزن حریف را بلد است.

اگر از اشتباه ایمان سلیمی در صحنه منجر به اعلام پنالتی بگذریم بدون تردید او یکی از خوب های استقلال در بازی مقابل سپاهان بود. او با یارگیری خوبی که با شهریار مغانلو انجام داده بود اجازه نداد حتی یکبار، مغانلو در موقعیت 30 درصدی گل قرار بگیرد.

روی هم رفته عملکرد ایمان سلیمی به عنوان یک مدافع با کیفیت در بازی مقابل سپاهان مطلوب ارزیابی شد و با توجه به محرومیت روزبه چشمی و مصدومیت آرمین سهرابیان به نظر می رسد او زوج مرادمند در بازی بعدی استقلال خواهد بود.

کلیدواژه : استقلالسپاهان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید