کد خبر:18930
پ

اوساگونا به دیدار مقابل استقلال نمی رسد

پس از مشخص شدن جدول گروه های لیگ قهرمانان آسیا 2021، تیمهای مختلف به دنبال تقویت تیم خود هستند و الشرطه و الاهلی دو تیم حاضر در گروه استقلال نیز از این قاعده مستثنی نبودند و به دنبال تغییراتی در تیم خود هستند.   برنامه بازیهای استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021   بررسی حریفان استقلال […]

پس از مشخص شدن جدول گروه های لیگ قهرمانان آسیا 2021، تیمهای مختلف به دنبال تقویت تیم خود هستند و الشرطه و الاهلی دو تیم حاضر در گروه استقلال نیز از این قاعده مستثنی نبودند و به دنبال تغییراتی در تیم خود هستند.

 

برنامه بازیهای استقلال لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

بررسی حریفان استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا

 

اوساگونا به دیدار مقابل استقلال نمی رسد

اوساگونا به دیدار مقابل استقلال نمی رسد

اسپورت عراق: الشرطه برای حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان و ادامه لیگ عراق به دنبال جذب بازیکنان سرشناس در زمستان است/ این تیم با سیف تیری، آقای گل فصل جاری لیگ آفریقا به توافق نهایی رسیده است و به زودی او رسما قراردادش را امضا خواهد کرد/الشرطه به دنبال تغییرات اساسی در زمستان است و قرارداد اوساگونا که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد فسخ خواهد کرد.

 

نشریه «الوطن» عربستان خبر داد مسئولان باشگاه الاهلی برای تقویت خط دفاع خود به دنبال جذب تومواکی ماکینو مدافع ژاپنی تیم اوراواردز هستند.

 

سایت «الکوره» مصر خبر داد باشگاه الاهلی عربستان به دنبال جذب قرضی محمد علاء مدافع الزمالک مصر است. پیشنهاد الاهلی روز گذشته به الزمالک رسید ولی محمود علاء بعد از مشورت با مدیر برنامه و مسئولان باشگاه الزمالک پیشنهاد این باشگاه سعودی را نپذیرفت. استقلال در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید در تاریخ 26 فروردین 1400 به مصاف الاهلی برود. الاهلی پیش از حضور در این رقابت‌ها به دنبال تجدیدقوا است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید