کد خبر:11733
پ

افشای علت اصلی قهر دکتر نوروزی با باشگاه استقلال

سرپرست باشگاه استقلال گفت: میلیچ بازیکن تیم ما است و خوشبختانه فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و برای همراهی استقلال مشکلی ندارد. او در ادامه مصاحبه امروزش به مسائل مختلف باشگاه استقلال از جمله علت اصلی قهر دکتر نوروزی و کادرش از استقلال پرداخت که در ادامه می خوانید.   افشای علت اصلی […]

سرپرست باشگاه استقلال گفت: میلیچ بازیکن تیم ما است و خوشبختانه فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرده و برای همراهی استقلال مشکلی ندارد. او در ادامه مصاحبه امروزش به مسائل مختلف باشگاه استقلال از جمله علت اصلی قهر دکتر نوروزی و کادرش از استقلال پرداخت که در ادامه می خوانید.

 

افشای علت اصلی قهر دکتر نوروزی با باشگاه استقلال

افشای علت اصلی قهر دکتر نوروزی با باشگاه استقلال

احمد مددی روز یکشنبه در گفت‌وگویی رادیویی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: شرایط خوب است اما کار بسیار سنگینی داریم. در یک ماه گذشته با چالش‌های بسیار سختی از جمله چالش‌های مالی، بدهی‌های داخلی، ارزی و خارجی مواجه بودیم که توانستیم این چالش‌ها را به حداقل رساندیم. البته نمی‌گویم که آنها را تمام کردیم اما در حد توان آنها را به حداقل رساندیم.

وی درخصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال تصریح کرد:‌ امروز به سه طلبکاری که با آنها تسویه کردیم، اعلام کردیم تا این موضوع را به فیفا اطلاع دهند تا پنجره باز شود.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پرداخت مطالبات وینفرد شفر خاطرنشان کرد: پول شفر را تقریبا پرداخت کردیم. تا الان  ۵۹۲ هزار و ۱۰۰ یورو به حساب شفر واریز شده و اختلاف کوچکی در حدود ۲۰ هزار یورو داریم. اکنون در تلاش هستیم تا این مشکل را برطرف کنیم. وکیل شفر این موضوع را تایید کرده و در تلاش هستیم تا طی روزهای آینده این مشکلات را بطرف کنیم.

وی در مورد جدایی سیروس دین محمدی از کادر فنی آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: فکری به عنوان سرمربی تیم فهرستی از مربیان مد نظرش را به ما داد تا با آنها وارد مذاکره شویم. مشکل دین‌محمدی با مبلغ قراردادش بود اما ما پیش از این، مبلغ قرارداد را با سرمربی تیم تمام کرده بودیم. فکری هم اعلام کرد کسی که با این مبالغ قصد ندارد کار کند جدا شود.

مددی خاطرنشان کرد: دین‌محمدی شناسنامه باشگاه است. من صحبت‌های دین‌محمدی را شنیدم، اما بحث مورد نظر کاملاً فوتبالی و میان سرمربی و خود او بود. این موضوع به باشگاه مربوط نیست.

وی در مورد قرارداد صمد مرفاوی تصریح کرد: مرفاوی هم یک بار به باشگاه مراجعه کرد و جزئیات قرارداد را بررسی کردیم. طی امروز یا فردا، قرارداد مرفاوی هم نهایی خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره پایان فعالیت ۲۵ ساله امین نوروزی معاون پزشکی این باشگاه در این باشگاه اظهار داشت: این استقلال است که به همه هویت می‌دهد و نوروزی را نوروزی می‌کند. او در سختی‌ها و خوشی‌ها کنار تیم بوده، اما برند استقلال به همه ما، نوروزی و سایر دوستان هویت می‌بخشد. موضوع اختلاف بر سر نحوه ابلاغ حکم جریمه سه بازیکن خاطی فرودگاه دوحه بود. ما احکام را صادر و به آنها ابلاغ کردیم که این آرا در مرحله استیناف قرار دارد، اما دوستان اصرار داشتند که این موضوع باید رسانه‌ای شود. من این اقدام را حرفه‌ای نمی‌دانستم و جرایم از حساب بازیکنان کسر می‌شود.

مددی افزود: من مفصل با نوروزی صحبت کردم و از او خواستم برگردد. از طرف بازیکنان هم از او عذرخواهی کردم. به او گفتم زحمات زیادی برای استقلال کشیدی و با آن مأنوس شدی، اما استقلال هم برای هویت‌بخشی به شما خوب عمل کرده است. چه بهتر که به استقلال برگردی و به تیمت کمک کنی، اما نوروزی اصرار داشت که امسال در استقلال نباشد. از من اصرار و از او انکار. ما اصلاً بی‌حرمتی نکردیم و پس از صحبت با کاوه ستوده پزشک تیم، از او هم معذرت‌خواهی کردم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من مدیریت نباید روی ریزترین موضوعات ورود  کند. کادر فنی و فکری در یک ماه گذشته تلاش بسیاری کرد تا نشستی میان سه بازیکن و کادر پزشکی دایر کند، اما پزشکان در تمرین حاضر نشدند. بارها با نوروزی صحبت کردم که در سفر خارج از کشور بود. ما به خاطر سابقه بسیار درخشان نوروزی، صبوری و تحمل کردیم. جرایم به بازیکنان اعلام شده و در سیستم مالی ما هم نشسته است. نمی‌دانم دیگر باید چه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود میلیچ به دلیل فسخ قراردادش با این باشگاه، به دلیل منع عقد قرارداد بازیکنان خارجی نمی‌تواند قرارداد مجددی امضا کند، گفت: خیر. او فسخ قراردادش را به فیفا اعلام نکرد و تنها اطلاعیه‌ای داخلی به ما داد. ما بر همین اساس، مبلغی به حساب میلیچ واریز کردیم که برگشت.

مددی با اشاره  به اصلاحیه قرارداد بازیکنان استقلال اظهار کرد:‌ تأکید دستگاه نظارتی بر این است قراردادهایی که به آن می‌گوییم نجومی، تعدیل شود. این قراردادها در هتل بسته شد و رقم قراردادها به صورت بی‌رویه افزایش یافت. تلاش می‌کنیم قراردادها را تا حد ممکن تعدیل کنیم و آنها را به عدد معقولی برسانیم.

وی گفت: از رسانه‌ها تقاضا داریم ما را در این راه کمک کنند و دچار جوسازی نشوند. بازیکنان هم شرایط اقتصادی مردم را ببینند. استقلال توان پرداخت این اعداد نجومی را در این فصل ندارد و رسانه‌ها در این راه به ما کمک کنند. بازیکنان هم شرایط را درک کنند.

کلیدواژه : احمد مددیاستقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید