کد خبر:27208
پ

افتخارآفرینی همزمان الهیار صیادمنش و مهدی طارمی و سردار آزمون

روز گذشته حتماً در اخبار مطلع شدید که گل قیچی برگردون مهدی طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. تا بار دیگر پرچم ایران در قاره سبز به اهتزاز در آید. طارمی که در رقابتهای لیگ پرتغال نیز عملکرد درخشانی داشت با پیشنهادات خوب […]

روز گذشته حتماً در اخبار مطلع شدید که گل قیچی برگردون مهدی طارمی به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. تا بار دیگر پرچم ایران در قاره سبز به اهتزاز در آید. طارمی که در رقابتهای لیگ پرتغال نیز عملکرد درخشانی داشت با پیشنهادات خوب از تیم های لیگ برتر انگلیس و سری آ ایتالیا مواجه شده است. اما این پایان کار درخشش بازیکنان ایران در فوتبال اروپا نبود چرا که سردار آزمون نیز با عملکرد خوب خود توانست در رده دوم جدول گلزنان لیگ روسیه قرار بگیرد و عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه را به دست آورد؛ او نیز کاندید حضور در تیم های مطرح فوتبال اروپا شود.

 

فیلم گل های الهیار صیادمنش در زوریا 2021

 

افتخارآفرینی همزمان الهیار صیادمنش و مهدی طارمی و سردار آزمون

اتخارآرینی همزمان الهیار صیادمنش و مهدی طارمی و سردار آزمون

در نهایت الهیار یادمنش نیز با درخشش خود در لیگ اوکراین کهبا 5 گل و 3 پاس گل او همراه بود توانست عنوان بهترین بازیکن فصل اوکراین را از آن خود کند و در تیم منتخب فصل اوکراین قرار بگیرد. این اتفاق از آن جه حائز اهمیت است که 10 بازیکن دیگر در تیم منتخب فصل اوکراین از دو تیم مشهور اوکراینی یعنی شاختار و دیناموکیف بودند و الهیار صیادمنش تنها بازیکن عیر از این دو تیم بود که در تیم منتخب فصل قرار می گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید