کد خبر:38398
پ

آیاندا پاتوسی بمب نقل و انتقالات استقلال می شود؟

پست خداحافظی آیاندا پاتوسی به قدری برای کادر فنی فولاد غیرمنتظره بود که او را بازیکن بی وفا نامیدند؛ اما به نظر می رسد پاتوسی با پیشنهادی که از یکی از تیمهای مشهور تهرانی دریافت کرده، سودای بازی در تهران و ورزشگاه بزرگ آزادی را مجدداً در سر می پروراند. آیاندا پاتوسی بمب نقل و […]

پست خداحافظی آیاندا پاتوسی به قدری برای کادر فنی فولاد غیرمنتظره بود که او را بازیکن بی وفا نامیدند؛ اما به نظر می رسد پاتوسی با پیشنهادی که از یکی از تیمهای مشهور تهرانی دریافت کرده، سودای بازی در تهران و ورزشگاه بزرگ آزادی را مجدداً در سر می پروراند.

آیاندا پاتوسی بمب نقل و انتقالات استقلال می شود؟
آیاندا پاتوسی بمب نقل و انتقالات استقلال می شود؟

پاتوسی که با حضور موفقش در استقلال برای خود اسمی دست و پا کرد پس از یک نیم فصل ناموفق در فوتبال امارات، بار دیگر به فوتبال ایران بازگشت و با فولاد مجدداً اوج گرفت. از گوشه و کنار شنیده می شود باشگاه استقلال برای پر کردن جای امیرحسین حسین زاده به هافبک طراح سابق خود پیشنهاد همکاری داده است.

این گمانه زنی از آن جهت تقویت شده که به نظر می رسد حضور محمد محبی در استقلال منتفی شده و استقلالی ها که سخت در پی پیدا کردن یک بازیکن بازی ساز در مرکز میدان هستند، بر روی پاتوسی نظر مثبت دارند و کیفیت بازی پاتوسی به تائید ساپینتو نیز رسیده است.

البته در روزهای اخیر صحبتهایی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به پاتوسی مطرح شد اما با توجه به ترافیکی که پرسپولیسی ها در خز میانی و پست هافبک بازیساز در حال حاضر دارند، بعید به نظر می رسد یحیی گل محمدی به سراغ پاتوسی رفته باشد و احتمالاً نام تیم تهرانی که به پاتوسی پیشنهاد داده استقلال است که سخت به دنبال پیدا کردن یک هافبک طراح و بازی ساز است.

 

گفته می شود پاتوسی از جذب چند بازیکن هم پس خود از جمله اشکان دژاگه و فرشید اسماعیلی توسط فولاد دلگیر شده و این خریدها را به منزله عدم اعتقاد کادر فنی به خودش قلمداد کرده است و تصمیم به جدایی از فولاد گرفته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید