کد خبر:38705
پ

آقای مهدوی کیا بهانه ممنوع | اگر شرایط مساعد نیست، استعفا بده

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید که با تیمش از مسابقات جام ملتهای زیر 23 ساله های آسیا حذف شده بود، در پایان بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس صحبتهای عوام فریبانه ای را مطرح کرد که تنها از یک مربی بازنده بر می آید.   آقای مهدوی کیا بهانه ممنوع | اگر شرایط مساعد […]

مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید که با تیمش از مسابقات جام ملتهای زیر 23 ساله های آسیا حذف شده بود، در پایان بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس صحبتهای عوام فریبانه ای را مطرح کرد که تنها از یک مربی بازنده بر می آید.

 

آقای مهدوی کیا بهانه ممنوع | اگر شرایط مساعد نیست، استعفا بده

مهدوی کیا در پایان این بازی که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید مدعی شد با وضعیت فعلی تیم ملی امید به فرودگاه مهرآباد هم نمی رسد چه برسد به المپیک!

این اظهار نظر جنجالی در حالی مطرح شد که ظاهراً او از شرایط آماده سازی تیمش راضی نیست و با مطرح کردن این موضوعات قصد دارد در صورت ناکامی در مسابقات آتی، همه تقصیرها را به گردن فدراسیون و تدارک نامناسب تیم ملی امید بیاندازد.

به طور واضح مشخص نیست منظور مهدوی کیا از شرایط مناسب و اردو چیست؛ وانگهی آیا او قبل از پذیرش سمت مربیگری در تیم ملی امید نمی دانست قرار است در ایران کشور سوء مدیریت ها مربیگری کند که امروز توقع دارد امکانات و شرایط اردویی در حد تیم های پایه آلمانی برای تیم ملی امید فراهم شود؟   مگر فدراسیون فوتبال برای تیم ملی بزرگسالان چه تدارکی دید که آن تیم بحران زده به اسکوچیچ رسید و در نهایت او توانست به کمک هنرنمایی ستارگان تیم ملی با همه کم و کاستی ها تیم ملی را به جام جهانی هدایت کند.

آیا امروز وقت آن نیست که مهدوی کیا به جای بهانه جویی از ناکامی احتمالی، به سراغ پیدا کردن استعدادهای ناب زیر 23 سال در فوتبال ایران باشد تا مثل طارمی، جهانبخش و آزمون که عصای دست اسکوچیچ در مسیر جام جهانی بودند، به کمک او در مسیر المپیک بیایند؟

مهدوی کیا باید بداند هیچ عذر و بهانه ای از جانب او و کادر فنی تیم ملی بابت ناکامی احتمالی در مسیر صعود به المپیک پذیرفته نیست و اگر تصور می کند شرایط همکاری او با فدراسیون فوتبال مساعد نیست، چه بهتر که همین حالا استعفا دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید