کد خبر:28238
پ

کاپیتان 40 ساله پرسپولیس در کدام تیم 2 میلیارد می گرفت؟

در چند روز گذشته بحث مجازی بین بازیکنان پرسپولیس و استقلال داغ شده و برخی از بازیکنان دو تیم با شجاعت مدعی شده اند که ابایی از انتشار مبلغ قراردادشان ندارند. در این بین معاون سابق باشگاه پرسپولیس بار دیگر مخاطبین خود را احمق فرض کرده و با این ادعا که سید جلال حسینی 2 […]

در چند روز گذشته بحث مجازی بین بازیکنان پرسپولیس و استقلال داغ شده و برخی از بازیکنان دو تیم با شجاعت مدعی شده اند که ابایی از انتشار مبلغ قراردادشان ندارند. در این بین معاون سابق باشگاه پرسپولیس بار دیگر مخاطبین خود را احمق فرض کرده و با این ادعا که سید جلال حسینی 2 میلیارد تومان می گیرد و بازیکنی همچون رشید مظاهری 8 میلیارد دریافتی دارد، سعی کرد باز هم آدرس غلط به مخاطبین خود بدهد.

 

کاپیتان 40 ساله پرسپولیس در کدام تیم 2 میلیارد می گرفت؟

کاپیتان 40 ساله پرسپولیس در کدام تیم 2 میلیارد می گرفت؟

ادعاهای واهی حسین قدوسی در موارد مختلف نکته جدیدی نیست که بخواهیم به آن بپردایم اما در جدیدترین اظهارات کارآگاه سرخ(!) او با توهین به شعور مخاطب خود مبلغ قرارداد یک بازیکن 40 ساله را که در هیچ تیمی غیر از پرسپولیس نمی توانست این عدد را در 40 سالگی دریافت کند  با مبلغ قرارداد بازیکنان با سن پائین تر تیم رقیب یعنی استقلال مقایسه کرده است.

مخاطب بر چه اساسی باید باور کند که احممد نوراللهی قید 1 میلیون دلار را زده و تنها به خاطر علاقه به پرسپولیس فی سبیل الله د این تیم بازی می کند؟ پیشتر از این سبک ادعاها توسط بایکنانی همچون ترابی و شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی، و بیرانوند و … نیز مطرح می شد اما اگر آنها در پرسپولیس ماندند نه به خاطر عشق به پیراهن سرخ بلکه به خاطر تامین مالی همسان با پیشنهاد خارجی از سمت باشگاه پرسپولیس بود و سابقه نشان داده که به محض دریافت پیشنهاد مالی بهتر این بازیکنان که خود را عاشق سینه چاک پرسپولیس معری می کردند، در ترک پرسپولیس که عمدتاً با فرار و دور دن مدیران وقت این باشگاه بود، درنگ نکردند و با فسخ یک طرفه به پیشنهاد مالی بهتر تیم های عربی لبیک گفته اند.

اکنون نیز اگر ستاره هایی همچون احمد نوراللهی در پرسپولیس توپ می زنند نه لزوماً به خاطر عشق به پرسپولیس بلکه به خاطر پرداخت همسان با پیشنهادات عربی از سمت باشگاه پرسپولیس بوده است و شاید بهتر باشد حسین قدوسی نسبت به انتشار قرارداد احمد نوراللهی و … که با دریافتی های درشت در این تیم ماندگار شده اند، اقدام کند نه بازیکن 40 ساله تیم محبوبش !

مبلغ قرارداد سید جلال حسینی در بهترین حالت می تواند با پژمان منتظری 38 مقایسه شود که دو سالی هست از فوتبال ایران محو شده است.

 

پی نوشت: دو سال قبل وقتی هنو پرداخت های 7-8 میلیاردی مد نبود، علیرضا بیرانوند که به اعتراف خودش قرارداد 8 میلیاردی با پسپولیس داشت نیز اعتراف کرد 6-7 بازیکن دیگر پرسپولیس نیز چنین ارقامی را دریافت می کنند و حال چطور باور کنیم با گذشت دو سال، بازیکنان مذکور با ارقامی حدود 2-3 میلیارد در پرسپولیس توپ می زنند؟  سپر رسانه ای پرسپولیس که قصد دارد اینگونه وانمود کند د استقلال ریخت و پاش مالی بیشتری شده چطور این ادعا را مطرح می کند که مهدی ترابی با یک شاخه گل و شهریار مغانلو با شاخ نبات و فرشاد فرجی با فروختن فرش خانه ش به پرسپولیس آمده اند و باشگاه هزینه خاصی برای جذب این بازیکنان نکرده اما در عین حال، این تیم همچنان درگیر بدهی های سنگین خود است؟

 

به شعور مخاطب احترام بگذاریم .

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید