کد خبر:36705
پ

کارمای اشتباه عجیب میثاق معمارزاده و تقارن با بازی پرسپولیس و ذوب آهن

چهاردهم اردیبهشت ماه 1387 دقایقی بعد از اینکه خبر رسید سپاهان در شیراز برد 3 بر 1 را با تساوی 3 بر 3 عوض کرده است حلقه اتحاد پرسپولیسی ها برای کم کردن فاصله چهار امتیازی با صدرنشین در رختکن شکل گرفت . انگیزه مردان قطبی از همان ابتدای بازی با شیوه هجومی نمایان بود […]

چهاردهم اردیبهشت ماه 1387 دقایقی بعد از اینکه خبر رسید سپاهان در شیراز برد 3 بر 1 را با تساوی 3 بر 3 عوض کرده است حلقه اتحاد پرسپولیسی ها برای کم کردن فاصله چهار امتیازی با صدرنشین در رختکن شکل گرفت . انگیزه مردان قطبی از همان ابتدای بازی با شیوه هجومی نمایان بود اما استرس و عدم تمرکز در کنار بازی خوب مردان علی دایی در نیمه نخست همه نقشه های افشین قطبی را بهم ریخته بود . امپراطور اما در نیمه دوم دست به تغییر تاکتیک و چیدمان خود زد . حمله با دو مهاجم تصمیمی درست از سوی او بود و این تدبیر تمرکز مدافعان حریف را بر هم زد . هجومهای پیاپی سرخپوشان در نهایت با اشتباه عجیب گلر حریف در دفع سانتر عباس آقایی همراه شد تا تنها گل این بازی حساس با عدم تمرکز درست میثاق در دفع توپ به دست آید . او در حال چیدن مدافعان خود در محوطه جریمه بود که به ناگاه عباس آقایی سانتر کرد و همان زیرکی شماره 27 پرسپولیس کافی بود تا دروازبان جسور رقیب در محاسبات خود برای دفع توپ اشتباه کند و به صورت کاملاً تصادفی فصل بعد به پرسپولیس بپیوندد!

در کلیپ زیر اشتباه تاثیرگذار داور آن بازی یعنی محسن ترکی در عدم اخراج بازیکن پرسپولیس را مشاهده می کنید که با اعتر اض شدید علی دایی سرمربی وقت سایپا همراه شد.

نکته جالب در خصوص کارمای این بازی، مصادف شدن آن با ایام برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن است که سرمربی آن یک پرسپولیسی به نام مهدی تارتار است که در دور رفت با بکار گرفتن گلر سوم خود مقابل پرسپولیس که یک گل به خودی عجیب به ثمر رساند، نقشی ویژه در خروج این تیم از بحران ایفا کرد. حال باید دید آیا تارتار باز هم فرشته نجات پرسپولیسی ها خواهد شد یا خیر؟

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید