کد خبر:13889
پ

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و شهرخودرو | سرلک باید اخراج می شد؟

سایت بتاکاپ – داور بازی پرسپولیس و شهرخودرو اتفاق سختی را در طول بازی قضاوت نکرد اما به نظر می رسد اشتباه تاثیرگذار او در نیمه اول، بر روی نتیجه نهایی تاثیرگذار بوده روی نمره او تاثیر منفی نگذارد. در همین رابطه حیدر سلیمانی به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و شهرخودرو پرداخت.   فیلم خطای […]

سایت بتاکاپ – داور بازی پرسپولیس و شهرخودرو اتفاق سختی را در طول بازی قضاوت نکرد اما به نظر می رسد اشتباه تاثیرگذار او در نیمه اول، بر روی نتیجه نهایی تاثیرگذار بوده روی نمره او تاثیر منفی نگذارد. در همین رابطه حیدر سلیمانی به کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و شهرخودرو پرداخت.

 

فیلم خطای شدید سرلک روی بازیکن شهرخودرو

 

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و شهرخودرو | سرلک باید اخراج می شد؟

 

▪️کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی پرسپولیس و شهرخودرو گفت: وی دوندگی خوبی داشت و با نزدیک بودن به صحنه ها خیلی خونسرد قضاوت کرد. آوانتاژهای متفاوتی هم داشت که لذت بخش بود.

▪️تنها نکته منفی قضاوت کرمانشاهی که البته قابل اغماض هم است به دقیقه 35 بازمی گردد که میلاد سرلک باید به دلیل خطای شدید روی بازیکن شهرخودرو مستقیم کارت قرمز می گرفت که داور به اشتباه به وی کارت زرد داد.

▪️سرلک هم باید بداند تیمش حدود 20 روز دیگر در فینال لیگ قهرمانان بازی دارد و قطعا اینگونه خطاها با برخورد سنگین تری جریمه می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید