کد خبر:18941
پ

چطور سیستم استقلال مقابل ماشین سازی لو رفت | آقای فکری تیم شما جاسوس دارد

در حالی که دلایل مختلفی برای نمایش ضعیف استقلال در 13 هفته ابتدایی لیگ مطرخ می شود، به نظر می رسد یکی از اصلی ترین این عوامل، وجود یک جاسوس در دل مجموعه استقلال است که تاکتیک و ترکیب تیم را در ازای دریافت مبلغی در اختیار تیم مقابل قرار می دهد.   چطور سیستم […]

در حالی که دلایل مختلفی برای نمایش ضعیف استقلال در 13 هفته ابتدایی لیگ مطرخ می شود، به نظر می رسد یکی از اصلی ترین این عوامل، وجود یک جاسوس در دل مجموعه استقلال است که تاکتیک و ترکیب تیم را در ازای دریافت مبلغی در اختیار تیم مقابل قرار می دهد.

 

چطور سیستم استقلال مقابل ماشین سازی لو رفت | آقای فکری تیم شما جاسوس دارد

چطور سیستم استقلال مقابل ماشین سازی لو رفت | آقای فکری تیم شما جاسوس دارد

محمود فکری که علاقه زیادی به استفاده از سیستم های 3 مهاجم داشت و استقلال تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان در بسیاری از بازی های با همین سیستم به میدان رفته بود به یکباره تمیم گرفت تا در مقابل نفت مسجد سلیمان تغییر سیستم دهد و از سیستم 2-5-3 استفاده کند. سیستمی که با پتانسیل بازیکنان فعلی استقلال همخوانی بیشتری داشت و علی الظاهر می بایست در ابتدای بازی و به خو در نیمه اول دیدار استقلال و نفت، موجب سورپرایز کادر فنی حریف می شد که تیم استقلال را با همان سبک و سیاق 12 هفته گذشته آنالیز کرده بودند اما این اتاق رخ نداد و تیم مجید حسینی با آگاهی کامل نسبت به تغییر سیستم و تاکتیک استقلال از همان دقیقه 1 با برنامه ظاهر شد به طوری که این استقلالی ها بودند که سورپرایز شدند نه نفت مسجد سلیمان!

 

ماجرا وقتی جالب می شود که بدانیم، یکی از کامالهای جنجالی فعال در تلگرام (ت.ف) که توسط شخصی معلوم الحال به نام (ح.ق) یکی از اعضای سابق مدیریت پرسپولیس در زمان انصاری فرد و نزدیکانش اداره می شود چند ساعت قبل از شروع بازی، در کانال خود پرده از سیستم تیم برداشتند و مدعی شدند استقلال در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با سیستم 2-5-3 بازی می کند و جالبتر اینکه عین ترکیب را با حضور حیرت انگیز سیدحسین حسینی در درون دروازه اعلام کردند و با شروع بازی هواداران استقلال متوجه شدند که ادعای کانال فوق درست بوده و استقلال با سیستم 2-5-3 و جا به جایی رشید مظاهری و سید حسین حسینی به میدان رفته است.

هر چه که هست به نظر می رسد بدخواه و دشمنی که محمود فکری در بیرون از مجموعه استقلال به دنبالش می گردد، در دل مجموعه استقلال حضور دارد و شاید بهتر باشد فکری دست از رفتارهای خشک خود با بازیکنان بردارد چرا که همین رفتارها باعث به وجود آمدن کینه و بعضاً رفتارهایی می شود که در نهایت به ضرر تیم او تمام خواهد شد. رفتار چکشی و قهری در فوتبال امروز جایی ندارد و جز سوزاندن یک مهره تیم، هیچ بار فنی در پی نخواهد داشت چرا که تمرینات استقلال ندامتگاه نیست که فکری قصد داشته باشد ادب و اخلاق و کار درست را با شیوه های عجیب به بازیکنان یاد دهد.

 

حضور جاسوس در تیم مثل موریانه آن تیم را از درون پوک می کند و بهتر است محمود فکری هر چه زودتر یا فرد مذکور را شناسایی کرده و از تیم دور کند و یا با تغییر در رویه رفتاری خود، بار دیگر اتحاد را به تیم بازگرداند چرا که یکی از مشکلات فعلی استقلال، چند تکه شدن بازیکنان است که برخی به واسطه رفتارهای خشک فکری از او به سطوح آمده او اصطلاحاً برای او بازی نمی کنند.

 

پی نوشت: مربیان در فوتبال امروز دنیا می بایست مثل یک معلم و روان شناس حرفه ای با بازیکنان رفتار کنند اما به نظر می رسد محمود فکری نه روان شناسی رفتار با بازیکنان را بلد است و نه مثل معلمان امروز توان ارتباط برقرار کردن با شاگردان خود و حل مشکلات آنها را دارد؛ او مثل معلمان 40 سال پیش با خطکش و شلنگ به استقبال تنبیه شاگرد خاطی خود می رود که نتیجه این اتفاق جز به وجود آمه عقده و کینه در وی نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید