کد خبر:38369
پ

پرسپولیسی ها حالا قدر سلطانی فر را می دانند | از اسکان در کمپ اسپایر تا …

روز گذشته در حالی محمد محمدی از کنسل شدن احتمالی برنامه سفر این تیم به ترکیه خبر داد که هنوز علاقه مندان به فوتبال فراموش نکرده اند چندی قبل در تعطیلات زمستانی نیم فصل و در فصل سرما، چطور تیم پرسپولیس در مجهزترین کمپ خاورمیانه که تیمهای بزرگی همچون بایرن مونیخ نیز در آن اردوی […]

روز گذشته در حالی محمد محمدی از کنسل شدن احتمالی برنامه سفر این تیم به ترکیه خبر داد که هنوز علاقه مندان به فوتبال فراموش نکرده اند چندی قبل در تعطیلات زمستانی نیم فصل و در فصل سرما، چطور تیم پرسپولیس در مجهزترین کمپ خاورمیانه که تیمهای بزرگی همچون بایرن مونیخ نیز در آن اردوی داشتند، اسکان داشت و تیم وینفرد شفر مجبور شد تا در سرمای ترکیه، به انتالیا برود!

پرسپولیسی ها حالا قدر سلطانی فر را می دانند | از اسکان در کمپ اسپایر تا …

این اتفاق در دوران پس از وزارت مسعود سلطانی فر به طور معکوس در حال رخ دادن است و ظاهراً دیگر خبری از مساعدت های ویژه برای برپایی اردوی رایگان(!) در کشور قطر برای این تیم نیست. امروز پرسپولیس در دوران پسا سلطانی فر در حالی به اردوی خارجی اعزام نشد که ظاهراً منابع مالی این تیم محدود است و دیگر خبری از مساعدت های مالی گذشته به این تیم نیست. هواداران پرسپولیس احتمالاً این روزها بیش از گذشته قدر دوران حضور مسعود سلطانی فر در راس وزارت ورزش را می دانند.

 

در تصویر زیر کمپی را که پرسپولیس در زمان سلطانی فر در فصل زمستان در آن اردو زده بود مشاهده می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید