کد خبر:33458
پ

پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب

پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب از اپلیکیشن و سایت بتاکاپ انجام می شود.   پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب علی رغم قطعی شدن صعود منچستریونایتد از گروه F لیگ قهرمانان اروپا، اما رقابت بین دو تیم در هفته آخر مرحله گروهی همچنان ادامه دارد و نتایجی که امشب در […]

پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب از اپلیکیشن و سایت بتاکاپ انجام می شود.

 

پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب

پخش زنده بازی منچستریونایتد و یانگ بویز امشب

علی رغم قطعی شدن صعود منچستریونایتد از گروه F لیگ قهرمانان اروپا، اما رقابت بین دو تیم در هفته آخر مرحله گروهی همچنان ادامه دارد و نتایجی که امشب در این گروه رقم می خورد، تعیین کننده تیم دوم صعودکننده به دور حذفی خواهد بود. یانگ بویز که در دور رفت توانسته بود منچستریونایتد را شکست دهد، در بازی امشب در اولدترافورد می بایست آبروداری کند چرا که رقابت برای صعود در دیدار حساس این گروه بین آتالانتا و ویارئال برگزار خواهد شد.

 

با حضور رالف رانگنیک در سمت سرمربی منچستریونایتد که کار خود را با پیروزی آغاز کرده، هواداران منچستر انتظار دارند امشب نیز یک برد دیگر در استادیوم خانگی خود را جشن بگیرند.

برای تماشای پخش مستقیم فوتبال زنده منچستریونایتد و یانگ بویز از اپلیکیشن بتاکاپ، کافیست آن را از گوگل پلی یا کافه بازار نصب کنید. شما همچنین می توانید با پیش بینی نتیجه بازی منچستریونایتد و یانگ بویز شانس خود را برای بردن جایزه بتاکاپ افزایش دهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید