کد خبر:3822
پ

پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام | ساعت 20 امشب

دیدار حساس دو تیم تاتنهام و آرسنال که به دربی شمال لندن مشهور است، امشب ساعت 20 از شبکه ورزش پخش زنده می شود. فرکانس شبکه های ماهواره پخش مستقیم فوتبال نیز در مطلبی مجزا برای شما عزیزان قرار داده شده که می توانید این بازی را به طور رایگان از آن کانالها تماشا کنید. […]

دیدار حساس دو تیم تاتنهام و آرسنال که به دربی شمال لندن مشهور است، امشب ساعت 20 از شبکه ورزش پخش زنده می شود. فرکانس شبکه های ماهواره پخش مستقیم فوتبال نیز در مطلبی مجزا برای شما عزیزان قرار داده شده که می توانید این بازی را به طور رایگان از آن کانالها تماشا کنید.

 

پخش زنده لیگ برتر انگلیس از سایت بتاکاپ

 

پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام | آخرین تلاش برای حضور در یورولیگ

آرسنال با 34 بازی و 50 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد و تاتنهامی ها با 49 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند که 3 امتیاز حساس این بازی، آنها را به حضور در بین تیمهایی که مجوز شرکت در رقابتهای یورو لیگ را کسب می کنند، امیدوار نگه می دارد. آمادگی بالای اوبامیانگ و هری کین در هفته های گذشته نوید یک بازی جذاب و پرگل را می دهد چرا که این بازی برای هر دو تیم در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس حکم فینال را دارد و آخرین امید آنها برای حضور در رقابتهای اروپایی فصل آینده محسوب می شود.

پخش زنده بازی آرسنال و تاتنهام | آخرین تلاش برای حضور در یورولیگ

 

کلیدواژه : اخبار لیگ انگلیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید