کد خبر:33243
پ

پاداش برد دربی | وعده ای برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان استقلال و پرسپولیس

در حالی به دربی 97 نزدیک می شویم که اخبار تائید نشده ای از تعیین پاداش برد دربی برای بازیکنان دو تیم از سوی مدیریت هر دو باشگاه تعیین شده است. اتفاقی ناخجسته که در سالهای اخیر در فوتبال ایران به وفور دیده می شود و برای یک بازی داخلی ساده نیز برای بازیکنان تیم […]

در حالی به دربی 97 نزدیک می شویم که اخبار تائید نشده ای از تعیین پاداش برد دربی برای بازیکنان دو تیم از سوی مدیریت هر دو باشگاه تعیین شده است. اتفاقی ناخجسته که در سالهای اخیر در فوتبال ایران به وفور دیده می شود و برای یک بازی داخلی ساده نیز برای بازیکنان تیم ها پاداش تعیین می شود.

پاداش برد دربی | وعده ای برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان استقلال و پرسپولیس

پاداش برد دربی | وعده ای برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان استقلال و پرسپولیس

سوال اساسی از مدیران این دو باشگاه این است که مگر شغل و حرفه فوتبالیستهای این تیم ها جز فوتبال بازی کردن و به نمایش گذاشتن بهترین بازی خود در هر مسابقه است؟ مگر این بازیکنان برای بازیهایی که برای تیمهایشان انجام می دهند و بعضاً انجام نمی دهند، قراردادهای میلیاردی در ابتدای فصل منعقد نکرده اند؟ پس لزوم تعیین پاداش برای بازیهای این چنینی در چیست؟

آیا جز این است که با تعیین چنین پاداش های تیمی و انفرادی تنها به افزایش هیجان و استرس بازیکنان درون زمین و بی کیفیت شدن بازی دامن زده می شود؟ در چنین شرایطی هر بازیکن از شب قبل دربی در رویای گلزنی در دربی و به دست اوردن پاداش نقدی تعیین شده از سوی مدیریت است و عمدتاً در این وضعیت، شاهد تک روی های بی مورد پاس ندادن های عجیب در موقعیت های گل عالی و افت فنی کیفیت بازی خواهیم بود چرا که بازیکن به جای تمرکز بر روی تاکتیک های مربی و اجرای وظایفش در زمین تنها به فکر گلزنی در دربی و افزایش محبوبیت و اضافه شدن پاداش آن به رقم قراردادش خواهد بود.

هر چه که هست به نظر نمی رسد تعیین پاداش آن هم برای پیروزی در این دیدار داخلی، صورت خوشی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشد و خروجی این اتفاق جز بر هم زدن تمرکز بازیکنان برای اجرای فرامین مربی در زمین نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید