کد خبر:21828
پ

هشدار به ویر ورزش در خصوص میزبانی | یا استقلال یا هیچ تیم دیگر!

پس از اعلام AFC مبنی بر میزبانی عربستان از تیم استقلال در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، وارت ورزش در خصوص این تصمیم موضع گرفت و مدعی شد بازی استقلال با تیمهای عربستانی یا در ایران برگزار می شود یا در کشور ثالث و زیر بار اجبار برای حضور استقلال در عربستان نخواهند رفت.   […]

پس از اعلام AFC مبنی بر میزبانی عربستان از تیم استقلال در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، وارت ورزش در خصوص این تصمیم موضع گرفت و مدعی شد بازی استقلال با تیمهای عربستانی یا در ایران برگزار می شود یا در کشور ثالث و زیر بار اجبار برای حضور استقلال در عربستان نخواهند رفت.

 

هشدار به ویر ورزش در خصوص میزبانی | یا استقلال یا هیچ تیم دیگر!

هشدار به ویر ورزش در خصوص میزبانی | یا استقلال یا هیچ تیم دیگر!

نکته ای که در این بین وجود دارد این است که موضع وزارت ورزش دقیقا در این خصوص چیست؟ آیا با نهاد صادر کننده این تصمیم مشکل دارد و به نشانه اعتراض کلیه تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ا جام انصراف می دهند یا صرفاً قصد دارند از حضور استقلال در این مسابقات ممانعت به عمل آورند.

بین دو گزینه بالا تفاوت بسیاری وجود دارد به طوری که اگر از حضور استقلال در مسابقات و اعزامش به عربستان جلوگیری شود، این تیم 2 سال از مسابقات محروم خواهد شد و جرایم نقدی هم متحمل می شود که این گزینه چندان عادلانه و منطقی به نظر نمی رسد و اگر دوستان در وزارت ورزش واقعاً نسبت به این تصمیم اعتراض جدی دارند، می بایست از حضور کلیه نمایندگان ایران در این مسابقات ممانعت به عمل آید وگرنه این تیم استقلال است که باید به پای سیاست دو کشور بسوزد و ظلم بزرگ در حق میلیون ها هوادار این تیم تلقی می شود.

اما اگر کلیه تیم ها به نشانه اعتراض به این تصمیم در مسابقات حاضر نشوند، این تصمیم منطقی تر به نظر می رسد چرا که اگرچه در مرحله گروهی سایر تیمهای ایرانی به تور تیم های عربستانی نخورده اند و یا حداقل در رخاک این کشور به میدان نمی روند اما بدون شک در ادامه مسابقات شاهد میزبانی مجدد عربستان از تیمهای ایرانی خواهیم بود و اگر موضع وزارت ورزش همچنان تقابل با عربستان است، چه بهتر که از همین شروع بازیها از حضور تیمهای ایرانی در مسابقات ممانعت به عمل آید.

 

ذکر این نکته ضروریست که گزینه بهتر و اصلح در این بین فراموش کردن مشکلات سیاسی بین دو کشور و عادی سازی بازی در دو کشور باشد تا این مشکل برای همیشه از سر فوتبال ایران برداشته شود و چه بهتر که در ایام کرونا که تماشاگران در استادیوم ها حضور ندارند، این اتفاق شروع شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 13 مارس 2021 / 6:19 ق.ظ

    مثل همیشه مرد و مردانه می‌نویسی کاک حسام خووش ویس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید