کد خبر:43938
پ

نقد صحبت های وقیحانه رئیس هیئت مدیره استقلال

حجت کریمی که به تازگی به سمت ریاست هیئت مدیره استقلال رسیده، در صحبت هایی عجیب مدعی شد استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است! حجت کریمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد، استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است! ظاهراً آنقدر ماجرای حذف استقلال از آسیا پیش پا افتاده بوده و هست که با همین […]

حجت کریمی که به تازگی به سمت ریاست هیئت مدیره استقلال رسیده، در صحبت هایی عجیب مدعی شد استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است!

حجت کریمی در اظهاراتی عجیب مدعی شد، استقلال هنوز از آسیا حذف نشده است!

ظاهراً آنقدر ماجرای حذف استقلال از آسیا پیش پا افتاده بوده و هست که با همین استدلال های احمقانه تاکنون در خصوص بستن پرونده بدهی ها، کار را به اینجا کشانده اند. گویی حجت کریمی در جریان اتفاقات رخ داده و قوانین AFC نیست که چنین اظهارنظری را انجام داده و تا خبر رسمی حذف استقلال از آسیا منتشر نشود، ظاهراً خواب آقایان در هیئت مدیره استقلال ادامه دارد!

او و رفقایش که به خوبی می دانند به زودی برکنار خواهند شد، از آخرین روزهای حضورشان در استقلال لذت می برند چرا که به زودی همه آنها می بایست در دادگاه بابت خسارتی که به بیت المال وارد کرده اند و سهل انگاری باورنکردنی که در این پرونده شکل گرفت، پاسخگو باشند.

حجت کریمی با احمق فرض کردن افکار عمومی در حالی به کسر نشدن امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فخر فروشی کرده و مدعی شده هنوز 51 روز زمان تا پرداخت طلب استرا وقت هست که همگان به خوبی می دانند نه او و نه هیچ عضو دیگر هیئت مدیره با توجه جایگاه متزلزل خود، هیچ حرکتی برای پرداخت مبلغ فوق انجام نخواهند داد و به قول حجت کریمی همه این اتفاقات، به فصل بعد موکول می شود و این مشکلات هم به مدیر بعدی منتقل خواهد شد.

سوال اساسی امروز این است که وزیر ورزش با چه استدلالی این آقایان که فساد مالی شان محرز شده در استقلال را حفظ کرده که با ادامه تعلل های خود در پیگیری امور، خسارات مادی و معنوی بیشتری به استقلال وارد خواهند کرد.

آقای کریمی قوانین AFC روشن و واضح است و با توجه به اینکه 4-5 پرونده مالی باز در ویترین افتخارات شما در استقلال موجود بوده و هست، به طور قطع استقلال از فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است.

پی نوشت: این صحبت های رئیس هیئت مدیره استقلال از دو حال خارج نیستک 1. یا او هم مثل پرویز مظلومی آنقدر از مسائل حول استقلال دور است که اصولاً از چیزی خبر ندارد و تنها به وقت تعیین حقوق و پاداش اعضای هیئت مدیره برای تشکیل جلسات به صرف شیرینی و … نفر اول است ! 2. یا انکه او می داند چه افتضاحی در باشگاه استقلال رخ داده و با عوام فریبی سعی در امید واهی دادن به هواداران استقلال دارد.

دریغ از یک خط عذرخواهی یا استعفای دسته جمعی بابت این افتضاحی که آقایان برای فوتبال ملی ایران به وجود آوردند و نکته جالب اینکه برای قطع نشدن پاداش و حقوق خود حرفی هم از رفتن نمی زنند و با قدرت به بی خیالی خود ادامه می دهند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید