کد خبر:20029
پ

منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

پس از صدور حکم محرومیت منشا تا اطلاع ثانونی به واسطه دستور موقتی که کمیته انضباطی صادر کرده، باشگاه گل گهر به دنبال راهی است تا این مهاجم بتواند تیم را مقابل پرسپولیس همراهی کند.   شادی گل منشوری گادیون منشا در بازی مقابل نساجی   منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟ […]

پس از صدور حکم محرومیت منشا تا اطلاع ثانونی به واسطه دستور موقتی که کمیته انضباطی صادر کرده، باشگاه گل گهر به دنبال راهی است تا این مهاجم بتواند تیم را مقابل پرسپولیس همراهی کند.

 

شادی گل منشوری گادیون منشا در بازی مقابل نساجی

 

منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

منشا در چه صورت می‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند؟

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف درباره اینکه آیا باشگاه گل‌گهر می‌تواند با شکایت به این کمیته برای گادوین منشا دستور موقت بگیرد و تا صدور حکم نهایی محرومیت این بازیکن را به تعویق بیندازد گفت: دستور موقت روی دستور موقت صادر نمی‌شود. طبق قانون اگر دستور موقتی صادر شود، فردی که متضرر می‌شود می‌تواند به این دستور اعتراض کند و سپس این اعتراض به کمیته استیناف می‌رود. در این کمیته فقط رئیس استیناف پرونده را بررسی می‌کند و می‌تواند حکم را تأیید یا نقض کند و نمی‌شود دستور موقت دیگری برای جلوگیری اجرای حکم صادر کرد. دستور موقت و حکم محرومیت حتی در صورتی که قابلیت اعتراض را داشته باشند، بلافاصله پس از صدور قابل اجرا هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید