کد خبر:34962
پ

معاوضه رشید مظاهری و آرش رضاوند با صالح حردانی در آستانه نهایی شدن

به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان، قرار است معاوضه بزرگ بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان انجام شود و صالح حردانی مدافع راست فولادی ها با دو بازیکن نیمکت نشین استقلال یعنی آرش رضاوند و رشید مظاهری معاوظه شود.   معاوضه رشید مظاهری و آرش رضاوند با صالح حردانی […]

به نظر می رسد پس از کش و قوس های فراوان، قرار است معاوضه بزرگ بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان انجام شود و صالح حردانی مدافع راست فولادی ها با دو بازیکن نیمکت نشین استقلال یعنی آرش رضاوند و رشید مظاهری معاوظه شود.

 

معاوضه رشید مظاهری و آرش رضاوند با صالح حردانی در آستانه نهایی شدن

معاوضه رشید مظاهری و آرش رضاوند با صالح حردانی در آستانه نهایی شدن

از ابتدای فصل صالح حردانی مورد توجه فرهاد مجیدی قرار داشت اما تعلل احمد مددی و البته مخالفت مدیرعامل فولاد با این انتقال باعث شد در نهایت این انتقال نهایی نشود و با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی فولاد احتمالاً این اتفاق رخ خواهد داد.

فولاد که یکی از دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود برای تقویت خود در پست های مختلف درصدد حضور پررنگ در نقل و انتقالات نیم فصل است و به شدت از نبود یک دروازه بان شش دانگ در درون دروازه خود رنج می برد. از طرفی جواد نکونام بی میل به استفاده از آرش رضاوند در مرکز زمین نیست چرا که اگرچه رضاوند در استقلال بازدهی لازم را نداشت اما پیش از حضورش در استقلال یکی از کلیدی ترین بازیکنان لیگ برتر به حساب می آمد و نکونام امیدوار است با کاهش فشار روانی بر روی رضاوند در فوتبال، این ستاره سابق فوتبال ایران را دوباره به روزهای اوجش بازگرداند که هم به نفع او و هم فولاد خواهد بود.

در سمت مقابل صالح حردانی که پس از رسیدن پیشنهاد رسمی استقلالف تمرکز لازم برای تمرین و انجام بازی برای فولاد را از دست داده بود سرانجام توانست نکونام را مجاب به جدایی کند و به نظر می رسد مسئولین دو تیم بر سر این معاوضه به توافق رسیده اند و به زودی این انتقالات نهایی می شوند.

اگرچه رشید مظاهری در چند هفته گذشته به دنبال فسخ یک طرفه قراردادش بوده اما ظاهراً او نتوانست این اتفاق را اجرایی کند و می بایست تابع تصمیم باشگاه در خصوص وضعیتش در تیم باشد. او که از نیمکت نشینی خود در استقلال ناراضی به نظر می رسد و با فرهاد مجیدی به مشکل خورده در چند نوبت اعلام کرده علاقه ای به معاوضه با بازیکن دیگری ندارد اما به نظر می رسد صحبت مسئولین فولاد و شخص نکونام با او در خصوص در پیش بودن جام جهانی و دیده شدنش در بازیهای لیگ قهرمانان آسیا در درون دروازه فولاد، در عقب نشینی رشید از تصمیم اولیه ش بی تاثیر نبوده است چرا که او به سادگی قادر است با درخشش در فولاد، یکی از دروازه بان های تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 قطر باشد و اکنون این تصمیم با اوست که در استقلال نیمکت نشینی و گرفتن پولش تا ریال آخر را انتخاب کند و یا مابقی طلبش از استقلال را ببخشد و به تیم فولادی برود که ممکن است سکوی پرتاب او به سمت جام جهانی باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید