کد خبر:8089
پ

ماجرای عجیب خرید قلیان توسط دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه

رسانه جام جم پس از صحبتهای مدیرعامل استقلال مبنی بر حمل قلیان توسط بازیکنان استقلال اقدام به افشای جزئیات این اتفاق کرد.   ماجرای عجیب خرید قلیان توسط دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه دو بازیكن سرشناس استقلال از فری‌شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی كه دست ماساژور بود، جا دادند. […]

رسانه جام جم پس از صحبتهای مدیرعامل استقلال مبنی بر حمل قلیان توسط بازیکنان استقلال اقدام به افشای جزئیات این اتفاق کرد.

 

ماجرای عجیب خرید قلیان توسط دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه

ماجرای عجیب خرید قلیان توسط دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه

دو بازیكن سرشناس استقلال از فری‌شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی كه دست ماساژور بود، جا دادند. ماساژور كه می‌داند بردن جسم شیشه‌ای در هواپیما ممنوع است دكتر نوروزی معاون پزشكی استقلال را در جریان می‌گذارد. او هم سراغ سعادتمند می‌رود و می‌گوید چرا باید دو بازیكن چنین كاری كنند؟

?سعادتمند، نصرا… عبداللهی سرپرست تیم را صدا می‌كند و به او می‌گوید این چه كاری است بازیكنان كرده‌اند؟! عبداللهی هم سراغ دو بازیكن می‌رود. آنها هم كه می‌فهمند ماساژور ماجرا را لو داده، در دستشویی فرودگاه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. پلیس مداخله می‌کند تا طرفین را ببرد ولی با ورود مسوولان ماجرا ختم به خیر می‌شود.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید