کد خبر:34237
پ

ماجرای جنجال عکس کلاه گیس های ممنوعه فیلم کاناپه

انتشار عکس ‘کلاه‌گیس‌های ممنوعه’ فیلم کاناپه بعد از چند سال توقیف واکنش برانگیز شد. ماجرای جنجال عکس کلاه گیس های ممنوعه فیلم کاناپه نازنین عرفی‌نژاد٬ گریمور مجموعه پس از گذشت چند سال از توقیف فیلم ‘کاناپه’، در اینستاگرامش برای اولین بار با انتشار این تصاویر گفت٬ چون بازیگران در نقش‌هایی که در خانه داشتند با […]

انتشار عکس ‘کلاه‌گیس‌های ممنوعه’ فیلم کاناپه بعد از چند سال توقیف واکنش برانگیز شد.

ماجرای جنجال عکس کلاه گیس های ممنوعه فیلم کاناپه

نازنین عرفی‌نژاد٬ گریمور مجموعه پس از گذشت چند سال از توقیف فیلم ‘کاناپه’، در اینستاگرامش برای اولین بار با انتشار این تصاویر گفت٬ چون بازیگران در نقش‌هایی که در خانه داشتند با حجاب اسلامی نبودند این فیلم هیچگاه اجازه پخش نگرفت.

این عکسها با بازنشر پارسینما مورد توجه قرار گرفتند و موضوع توقیف فیلم کاناپه و «کلاه گیس‌های ممنوعه» دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

ماجرا از این قرار بود که کیانوش عیاری٬ کارگردان و نویسنده فیلم کاناپه در اقدامی ‘جسورانه و نامتعارف’ در سینمای پس از انقلاب ایران پلان‌های بازیگران زن را با استفاده از کلاه گیس فیلمبرداری کرده بود

پیشتر عکسی از کلاه گیس‌ها منتشر نشده بود.

اکران فیلم سینمایی ‘کاناپه’ که در جشنواره فجر سال ۹۵
با حواشی و جنجال‌های بسیار همراه شده بود، سرانجام با اعلام ابراهیم داروغه‌زاده، معاون وقت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منتفی اعلام شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید