کد خبر:44060
پ

لیگ برای استقلال تمام شد | یک جام حذفی و یک دربی انتقامی دیگر

استقلال با پذیرش شکست بد موقع مقابل پرسپولیس، پرونده لیگ را برای خود بست و حالا باید با روحیه ای نامناسب خود را برای مصاف با حریفش در جام حذفی آماده کند. آبی ها باید هفته آینده در جم به مصاف پارس جنوبی جم بروند و پرسپولیس در تهران میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. […]

استقلال با پذیرش شکست بد موقع مقابل پرسپولیس، پرونده لیگ را برای خود بست و حالا باید با روحیه ای نامناسب خود را برای مصاف با حریفش در جام حذفی آماده کند.

آبی ها باید هفته آینده در جم به مصاف پارس جنوبی جم بروند و پرسپولیس در تهران میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. در صورت پیروزی هر دو تیم مقابل حریفان خود، احتمال مصاف آنها در نیمه نهایی بسیار بالاست.

استقلال در دو فصل اخیر نشان داده به خوبی راه حذف پرسپولیس در جام حذفی را یاد گرفته و شاید برای پاک کردن این شکست تلخ مقابل پرسپولیس در لیگ که امیدش برای قهرمانی در لیگ را کاهش داد، تنها راه برون رفت آبی ها از این شرایط پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی و قهرمانی در این جام باشد.

حال باید دید آیا ساپینتو می تواند تیم مغرور خود را پس از این شکست نا به هنگام جمع کند یا با یک شگفتی دیگر در جام حذفی، مقابل پارس جنوبی جم حذف خواهد شد؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید