کد خبر:22334
پ

قاسمی نژاد استقلالی نشد چون مدیران آبی مثل انصاری فرد تخلف بلد نبودند!

بنابر روایت مدیران در باشگاه استقلال، باشگاه پدیده چکهای بانکی آقای نامداری، عبدیان و در انتها کارگزار باشگاه را معتبر ندانسته و راضی به دادن رضایت نامه نمیشود.   قاسمی نژاد استقلالی نشد چون مدیران آبی مثل انصاری فرد تخلف بلد نبودند! اولا کدام مدیر و مسئول “با نفوذ و قدرتمندی” با انتقال قاسمی نژاد […]

بنابر روایت مدیران در باشگاه استقلال، باشگاه پدیده چکهای بانکی آقای نامداری، عبدیان و در انتها کارگزار باشگاه را معتبر ندانسته و راضی به دادن رضایت نامه نمیشود.

 

قاسمی نژاد استقلالی نشد چون مدیران آبی مثل انصاری فرد تخلف بلد نبودند!

قاسمی نژاد استقلالی نشد چون مدیران آبی مثل انصاری فرد تخلف بلد نبودند!
اولا کدام مدیر و مسئول “با نفوذ و قدرتمندی” با انتقال قاسمی نژاد مخالفت کرد؟!!تا جایی که موجب تغییر در گفتار و رفتار مدیران هیئت فوتبال مشهد، شد؛ حتی آنها که در ابتدا راضی به فروش بازیکن خود بودند، با چرخشی مزورانه مبلغ و شرایط پرداخت را زیاد کردند و حتی چک کارگرار را قبول نکردند، و با قدرت تمام حتی بدنامی مقابل هواداران استقلال از موضع خود کوتاه نیامدند؟!!

ثانیا باید به این نکته اصلی اشاره کرد که از چک بانکی کارگزار معتبرتر چه چکی است؟!!!
بله شما درست جدس زدید، چک باشگاه که چک دولتی و بانک مرکزی است، و بنابر روایتی مددی و خلیلزاده مخالف قیمت و یا دادن چک باشگاه برای این انتقال بودند!!!
با توجه به قوانین جمهوری اسلامی چک دولتی بانک مرکزی، یک چک تضمین شده و به مانند پول نقد است که برای امور حقوقی و تراکنش ارگانهای دولتی استفاده میشود که مانند یک سند حقوقی نیز میباشد.
دادن این چک فقط در موارد خاص توصیه میشود، و معادل چک باید پول نقد در حساب موجود باشد، و اگر در حساب بانکی این مبلغ وجود نداشته باشد یا این چک برای بیعانه و ضمانت پرداخت به شخص سوم واگذار شود، خلاف قانون است.
حال اینکه میتوان تا حدودی به مددی و خلیلزاد حق داد چرا راضی به دادن چک باشگاه نشدند، اما سوال اینجاست که چطور محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل سابق تیم پرسپولیس بدون هیچ “ترسی” یک فقره چک باشگاه پرسپولیس، که مشابه باشگاه استقلال یک چک دولتی است، را بدون پشتوانه در حساب موجودی و به عنوان ضمانت پرداخت(خلاف قانون) برای انتقال یحیی گل‌محمدی سرمربی کنونی واگذار به همین باشگاه پدیده کرد که تا امروز هنوز نقد نشده است؟!!!
امروز هنوز حسن انصاری فرد زیر سوال نیست، چون احتمالا دستور از شخصی قدرتمند در دولت و یا رییس مجمع صادر شده بود؟!!!
متاسفانه رد پای رئیس مجمع در تبعیض بین دو تیم در همه جا مشاهده میشود.

پی نوشت: نکته جالب در خصوص مراودات باشگاه پدیده و پرسپولیس اینکه به رغم بدهی سنگین باشگاه پرسپولیس به پدیده بابت انتقال یحیی گل محمدی، اما هیچ سنگ اندازی در خصوص انتقال فرشاد فرجی انجام نشد اما وقتی پای قاسمی نژاد و استقلال به میان آمد، دوستان به دلایل مختلف از پذیرش چک های معتبر مدیران استقلال امتناع کردند ا مشخص شود، موضوع اصلا اعتبار چک نبوده و نیست بلکه دستوری است که از جای دیگر برای عملیاتی نشدن این انتقال صادر شده است. منبع صدور این دستور همان جائی است که به سازمان لیگ فشار آورد تا بازی پرسپولیس و نساجی لغو شود و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به فاله 24 ساعت با شود!

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • SS 19 مارس 2021 / 11:44 ق.ظ

    لعنت بر مافیای لنگ به ویژه رییس لعنتی آن بابا مسعود…………..

  • سارا 19 مارس 2021 / 10:59 ق.ظ

    این دولت و مسعود لنگی با این حجم از ظلم و تبعیض پیرمون کردن کی این دولت ظلم تموم میشه دیگه ریخت نحس مسعود لنگی بی شرف و نبینیم

  • ناشناس 19 مارس 2021 / 10:53 ق.ظ

    پرسپولیس ۱۴ میلیارد به پدیده از پارسال سر انتقال گلممد بدهکاره باز بهش بازیکن میدن. استقلال که حسابی نداره با پدیده هیچی نمیگیره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید