کد خبر:44469
پ

فیلمی که دروغ گویی سرمربی پرسپولیس و بنیادی فر را در مورد پنالتی اثبات کرد

در حالی که تقریباً هیچ بحثی مبنی بر اینکه صحنه پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس مقابل پیکان، هیچ خطا یا بهتر بگوئیم هیچ برخوردی بین مهاجم پرسپولیس و مدافع پیکان وجود نداشت، نمانده اما داور مسابقه و سرمربی پرسپولیس با اشاره به یک تصویر فریز شده مبهم همچنان معتقدند صحنه مذکور پنالتی بوده است! نکته […]

در حالی که تقریباً هیچ بحثی مبنی بر اینکه صحنه پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس مقابل پیکان، هیچ خطا یا بهتر بگوئیم هیچ برخوردی بین مهاجم پرسپولیس و مدافع پیکان وجود نداشت، نمانده اما داور مسابقه و سرمربی پرسپولیس با اشاره به یک تصویر فریز شده مبهم همچنان معتقدند صحنه مذکور پنالتی بوده است!

نکته جالب اینکه داور مسابقه عملاً اعتراف می کند که به واسطه پشت پا زدن بازیکن پیکان به پریرا پنالتی اعلام کرده و نه خطای هند مدافع پیکان و وقتی با دیدن این تصاویر متوجه می شویم که اساساً هیچ برخوردی بین دو بازیکن به وجود نیامده، بیشتر به یک جریان هماهنگ در این قضیه پی می بریم! تا دیروز صحبتی از پشت پا نبود و به هل دادن بازیکن پیکان اشاره می شد اما امروز اتاق فکر آقایان با هماهنگی مافیای رسانه ای آنها با یک تصویر فریز شده نامشخص به پشت پا زدن مدافع پیکان اشاره کرد که این موضوع به فاصله چند ساعت از زبان داور مسابقه و سرمربی پرسپولیس هم مطرح شد.

آقایان پس از کلی فشار آوردن به ذهن خود برای ماسمالی کردن اشتباه رخ داده به تصویر فریز شده زیر رسیدند و با احمق فرض کردن افکار عمومی مدعی پشت پای مدافع پیکان به پریرا شدند.

اما با نگاهی به ویدئوی زیر که از نمایی کاملا مشخص گرفته شده و تصویر فریز شده آقایان هم در آن نمایان است به وضوح مشخص است هیچ برخوردی بین دو بازیکن شکل نگرفته چرا که اگر در آن سرعت، کوچکترین برخوردی صورت می گرفت، پریرا در همان لحظه نقش بر زمین می شد و سه گام پس از صحنه مورد نظر آقایان به جلو حرکت نمی کرد!

برخورد در بازی استقلال و صنعت نفت رخ داد که مهدی قایدی با سرعت بالا، توی سرتوپ زد و به محض برخورد بازیکن صنعت نفت با مچ پای او نقش زمین شد ولی داور از اعلام پنالتی خودداری کرد!

کاش آن مجری زبان بسته ای که در ترجمه همزمان صحبتهای ساپینتو با داوران دربی مدعی شد او فراموش کرده در قرن بیست و یکم در همه جای ورزشگاه دوربین و میکروفون کار گذاشته شده، به یحیی گل محمدی و موعود بنیادی فر هم همین مورد را یادآوری می کرد که بر روی تک فریم فریز شده خود برای استدلال درست بودن پنالتی اصرار نکنند چون فیلم واضح این صحنه موجود است.

کلیدواژه : کارشناسی داوری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید