کد خبر:6283
پ

عکس سند کمپ حجازی به نام استقلال | فتح اله زاده برنده شد

علی فتح اله زاده مدیر عامل محبوب سابق استقلال امروز با خبر خوش سند خوردن رسمی کمپ حجازی به نام باشگاه استقلال بر منتقدین خود از جمله واعظ آشتیانی غلبه کرد. این ملک که ارزش زیادی دارد مسلما در ارزش گذاری این باشگاه در بدو ورود به بورس تاثیر خواهد گذاشت. عکس سند کمپ حجازی […]

علی فتح اله زاده مدیر عامل محبوب سابق استقلال امروز با خبر خوش سند خوردن رسمی کمپ حجازی به نام باشگاه استقلال بر منتقدین خود از جمله واعظ آشتیانی غلبه کرد. این ملک که ارزش زیادی دارد مسلما در ارزش گذاری این باشگاه در بدو ورود به بورس تاثیر خواهد گذاشت.

عکس سند کمپ حجازی به نام استقلال | فتح اله زاده برنده شد

با این اتفاق خجسته در باشگاه استقلال از این به بعد خبری از اجاره زمینهای مختلف برای تمرین تیم نخواهد بود و بازیکنان استقلال می توانند در زمین تمرین اختصاصی و مجهز خود تمرین کنند و کادر فنی این تیم، مشکلی از بابت عدم وجود زمین تمرین نخواهد داشت.

عکس سند کمپ حجازی به نام استقلال | فتح اله زاده برنده شد

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 8 سپتامبر 2020 / 7:55 ب.ظ

    زمانی تاج و رئال مادرید متمول ترین و پیشرفته ترین باشگاههای جهان بودند بعداز سال عجیب 57 کل دارایی های وقعی باشگاه فرهنگی ورزشی(نه سیاسی) مصادره گنگسترها شد!!! حالا بعداز 41سال لطف فرمودند مولوکولی از اموال رسمی و شرعی و عرفی تاج را ظاهرا پس دادن اونم اگه اجاره نره!؟ روزی بخطراینکه مرحوم حجازی تنها یک قاب عکس یک فرد سیاسی را در مکان ورزشی دردست نداشت قانون مغرضانه و ناجوانمردانه 29ساله ها را تنها اونم صرفا برای ناصرخان در وکردن!!!!! روزی بخطر اطاعت مهدی دامبو پولکی دستمال ساز که در عروسی اش تواشیح سردار را اجرا کرد قانون 28ساله هارا در وکردن!!!!! که خدمت سربازی نره!!!!!! حالا بخاطراینکه استرا را فراری دادن و برنگرده قانون مربیان و بازیکنان خارجی در وکردن!!!!! شما را به هرچه میپرستید و نمیپرستید انسان باشید نه بابامسعود و اربابانش!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید