کد خبر:15701
پ

ستاره استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطر

در حالی که به نظر می رسید انتقال بشار رسن به القطر نهایی است به نظر می رسد درخشش ستاره فصل قبل استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطر شده است.   لیست بازیکنان ایرانی مشهوری که در القطر بازی کرده اند   ستاره استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطر استوری نوری […]

در حالی که به نظر می رسید انتقال بشار رسن به القطر نهایی است به نظر می رسد درخشش ستاره فصل قبل استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطر شده است.

 

لیست بازیکنان ایرانی مشهوری که در القطر بازی کرده اند

 

ستاره استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطر

ستاره استقلال مانع از پیوستن بشار رسن به القطراستوری نوری فر مدیر رسانه ای سابق استقلال

 

علی کریمی هافبک میانی استقلال که با عملکرد خوب خود چشم مسئولین القطر را گرفته بود در یک انتقال جنجالی به القطر پیوست. در ابتدای حضور علی کریمی در این تیم انتقادات زیادی از او بابت پیوستنش به تیم قعر جدولی و ضعیف القطر شد اما با پیوستن علی کریمی به این تیم، القطر با 5 پیروزی پیاپی از ته جدول لیگ ستارگان قطر جدا شد و خود را به رده پنجم جدول رده بندی رسانده و علی کریمی نیز در هفته گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ ستارگان قطر انتخاب شود.

در شرایط فعلی، مسئولین القطر در خضوض جذب شار رسن مردد شده اند و حاضر نیستند مبلغ پیشنهاد اولیه را به او بپردازند و به نظر می رسد حضور بشار رسن در القطر به واسطه درخشش علی کریمی منتفی شده است و او می بایست فوتبال خود را در یکی دیگر از تیم های حوزه خلیج فارس دنبال کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید