کد خبر:3669
پ

سازمان لیگ استقلال را به قتلگاه فرستاد | به دستور دیکتاتور، باید به بوشهر سفر کنید!

بتاکاپ – در حالی که طبق اعلام نظر دکتر نوروزی پزشک استقلال پرواز آبی‌ها به سمت جم در ساعت 16 به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان استقلال کنسل شد؛ اما سازمان لیگ اصرار دارد آبی‌ها حتما امروز به سمت جم پرواز کنند و شنیده می شود تا ساعت 17 همه بازیکنان باید در […]

بتاکاپ – در حالی که طبق اعلام نظر دکتر نوروزی پزشک استقلال پرواز آبی‌ها به سمت جم در ساعت 16 به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای بازیکنان استقلال کنسل شد؛ اما سازمان لیگ اصرار دارد آبی‌ها حتما امروز به سمت جم پرواز کنند و شنیده می شود تا ساعت 17 همه بازیکنان باید در فرودگاه حاضر باشند. معلوم نیست این اصرار مدیران سازمان لیگ به چه دلیل است و چه کسی پاسخگو است. جالب اینجاست که سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به خبرنگاران در خصوص بازی استقلال و پارس جم اظهار بی اطلاعی کرده است تا هیچ کسی در این خصوص پاسخگو نباشد!

 

سازمان لیگ استقلال را به قتلگاه فرستاد | به دستور دیکتاتور، باید به بوشهر سفر کنید!

سازمان لیگ استقلال را به قتلگاه فرستاد | به دستور دیکتاتور، باید به بوشهر سفر کنید!

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که اکنون بر همگان مشخص شده که هدف اصلی مسئولین سازمان لیگ برای برگزاری ادامه بازیها، نه نشاط اجتماعی است و نه توجه به قرارداد بازیکنان و مربیان و نه سلامت آنها و خانواده هایشان و تنها به اهدای کاپی به پرسپولیس فکر می کنند که از ابتدای فصل برنامه ریزی گسترده ای برای آن کرده بودند و در طول فصل نیز با فراری دادن چند مربی تیمهای مدعی قهرمانی مجبور شدند تا در سناریوهای خود تغییراتی ایجاد کنند. اکنون نیز به نظر می رسد اتفاقات اهواز و ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا برای دوستان کافی نیست و تا تک تک بازیکنان استقلال کرونا نگیرند، دوستان بی خیال ماجرای برگزاری بازیها نمی شوند و تا آخرین نفس به قولهای خود به دیکتاور بزرگ (وزیر ورزش) وفادار خواهند ماند.

کلیدواژه : استقلالسهیل مهدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید