کد خبر:34164
پ

در صورت اثبات هویت کنعانی زادگان در ویس منشوری، چه برخوردی با او می شود؟

در ساعات گذشته پس از انتشار ویسی منتسب به حسین کنعانی زادگان که موارد منشوری زیادی در آن به گوش می رسد، برخی دایه های مهربانتر از مادر و برخی نعشه های مجازی در مقام حمایت از او برآمده اند؛ حمایتی از جنس رنگی که تنها در جهت حفظ او تا جام جهانی 2022 قطر […]

در ساعات گذشته پس از انتشار ویسی منتسب به حسین کنعانی زادگان که موارد منشوری زیادی در آن به گوش می رسد، برخی دایه های مهربانتر از مادر و برخی نعشه های مجازی در مقام حمایت از او برآمده اند؛ حمایتی از جنس رنگی که تنها در جهت حفظ او تا جام جهانی 2022 قطر در رسانه های کثیف آنها انجام می شود. انها در حالی حفظ حریم شخصی افراد را محترم شمرده اند که اتوبوس تیم ملی هرگز حریم شخصی هیچ فردی محسوب نمی شود، که فردی به خود اجازه و جرات دهد که از آن برای مکانی برای فسق و فجور استفاده کند! به نظر می رسد در صورت اثبات ویس منتسب به کنعانی زادگان، حداقل جریمه ای که برای وی در نظر گرفته شود، حذف از تیم ملی و بازی در فوتبال ایران خواهد بود.

 

در صورت اثبات هویت کنعانی زادگان در ویس منشوری، چه برخوردی با او می شود؟

🔹سال ها پیش جوانی نابغه در فوتبال ایران طلوع کرد و خیلی زود الماس درخشان آبادان، خوزستان و فوتبال ایران شد. صحبت از مجاهد خضیراوی است جوانی که برای جوانی کردن ساده و چیزی که امروز صحبت از آن شاید باعث تعجب همگانی شود به مدت ۵ سال آن هم از سوی نهادی غیرفوتبالی از حضور در میادین ورزشی محروم شد و در حقیقت فوتبالش نابود شد.

🔹آن روزها نه کسی صحبت از دفاع از مجاهد می کرد و نه از چرایی دخالت نهاد های غیر فوتبالی در امور فوتبال؛ خبرنگاران ورزشی یا سکوت کردند و یا حامی اصل محرومیت بودند و یا پا را فراتر گذاشته منبرهای اخلاقی می گذاشتند! آن هم برای شرکت جوانی کم سن و سال در یک پارتی خصوصی!

🔹اما امروز کار به جایی رسیده که علنا حرمت تیم ملی ایران شکسته می شود و بازیکنان بی صلاحیتی مانند کنعانی زادگان پیراهن تیم ملی را می پوشند تا به گفته خودشان با هماهنگی! در محل اتوبوس تیم ملی خوش گذرانی کنند! این عمل زشت در هر فرهنگی و در هر کشوری با برخورد قاطع مواجه می شود و قطعا استفاده از نام و نشان و حتی امکانات ملی و عمومی برای لذت شخصی هیچ ارتباطی با حریم خصوصی ندارد.

🔹اما این تنها یک نمونه کوچک از پارادوکس رفتاری رسانه های حاکم ورزشی و غیرورزشی در مواجه با افراد است که بیشتر بر اساس نگاه های رنگی آن ها شکل گرفته و هنوز هم ادامه دارد…
مجاهد های زیادی قربانی شدند، بی شخصیت های زیادی مقام یافتند و رسانه هایی که هرگز معنای هویت یک رسانه واقعی و حرفه ای را درک نکرده اند. راه حل تنها پرهیز از به کارگیری تبعیض، استاندارد دوگانه و اعمال رفتار دوگانه است.

🔹در این زمینه ها هرگز نباید دید رنگی داشت و باید نگاه انسانی معیار باشد، همان طور که احترام به حریم خصوصی افراد و همین گونه مقابله با نقض حقوق عمومی جامعه و مردم لازم توجه است، اما براساس نگاهی فارغ از تعلقات و مکنونات قلبی شخصیت ها.

🖋 مهدی پریزاد، هفتم دی ماه ۱۴۰۰.

 

به نظر شما واقعاً تیم ملی به خاطر گلادیوتور آقایان در مسیر جام جهانی قرار دارد؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 28 دسامبر 2021 / 2:54 ب.ظ

    خاک بر سر تیمی که این دلقک نجس گلادیاتورش باشه . تیمی که ادعای فرهنگ و تمدن می کنه ببین کیا بازیکنشن این لجن و اوباشی مثل پیام صادقیان متادونی که تحت تعقیب پلیس بین الملله و امثال نصرتی و شیث با اون حرکتشون که تو روزنامه های اروپا منعکس شد و حالا لوگوی جعلپلیسه کیسه کشه .

  • رضا 28 دسامبر 2021 / 10:27 ق.ظ

    وقتی به میلیونها ایرانی استقلالی فحش ناموسی داد کسی ککش نگزید و با سرپوش گذاشتن رو اصل ماجرا، توهین به ما میلیونها استقلالی امری عادی انگاشته شد . اما محری تلویزیون اومد عادلانه نقد کرد و کفت بابا مسعود و با شکایت تیم پرسپولیس ممنوع الکار شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید