کد خبر:20078
پ

خروجی جلسه هیئت مدیره استقلال: استیضاح فکری در جلسه بعدی!

جلسه هیئت مدیره استقلال شب گذشته برگزار شد و در این جلسه تصمیم جدیدی در خصوص سرمربی تیم گرفته نشد.   خروجی جلسه هیئت مدیره استقلال: استیضاح فکری در جلسه بعدی!   جلسه آنلاین مدیران استقلال که از ساعت 21 آغاز شده بود تا ساعات اولیه بامداد سه شنبه ادامه داشت و اعضا در خصوص […]

جلسه هیئت مدیره استقلال شب گذشته برگزار شد و در این جلسه تصمیم جدیدی در خصوص سرمربی تیم گرفته نشد.

 

خروجی جلسه هیئت مدیره استقلال: استیضاح فکری در جلسه بعدی!

 

جلسه آنلاین مدیران استقلال که از ساعت 21 آغاز شده بود تا ساعات اولیه بامداد سه شنبه ادامه داشت و اعضا در خصوص همکتری یا قطع همکاری با محمود فکری بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه مقرر شد طی امروز یا فردا در نشستی حضوری با محمود فکری توضیحات او در خصوص اتفاقات اخیر و روند نزولی تیم شنیده شود و نگرانی هواداران نیز به وی اعلام شود و پس از جمع بندی در آن جلسه در خصوص همکازی یا قطع همکاری با فکری تصمیم گیری خواهد شد.

 

اینطور که پیداست وزارت ورزش مخالف برکناری فکری بوده و به همین جهت در جلسه شب گذشته حکم برکناری فکری صادر نشده است‌‌؛ اعضای هیئت مدیره استقلال که تا پیش از این به طور قاطع از فکری حمایت می کردند موضع خود را عوض کردند و حمایت خود را به صورت مشروط از او اعلام کردند و ماندگاری وی در استقلال را منوط به پاسخ های قانع کننده او در جلسه بعدی مشروط کردند که این تصمیم آنها شبیه به استیضاح وزرا توسط نمایندگان مجلس بود که در صورت قانع نشدن نمایندگان، وزیر مذکور از سمتش عزل می شود.

 

حال محمود فکری می بایست مستندات خود برای دفاع از کادر فنی در برابر هجمه ایجاد شده را جمع کند و با دست پر در این جلسه حضور پیدا کند چرا که در غیر این صورت او از سمتش برکنار خواهد شد.

بدون شک یکی از مهمترین سوالاتی که از فکری در این جلسه پرسیده خواهد شد، چرایی حضور بدون مجوز او در برنامه فوتبال برتر خواهد بود که علی رغم تحریم آن توسط باشگاه اما او این موضوع را نادیده گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید