کد خبر:8579
پ

حرکت جنجالی لیونل مسی مقابل رئال بتیس مشابه عیسی آل کثیر + عکس

9 سال پیش در حالی لیونل مسی پنجمین توپ طلای خود را دریافت کرده بود، در بازی بعد بارسلونا می بایست به مصاف رئال بتیس می رفت. در آن سالها مثلث طلایی مسی، ژاوی، اینیستا در بارسلونا می درخشید و لیونل مسی نیز در پیروزی 5 بر 0 بارسلونا مقابل بتیس نقش پر رنگی ایفا […]

9 سال پیش در حالی لیونل مسی پنجمین توپ طلای خود را دریافت کرده بود، در بازی بعد بارسلونا می بایست به مصاف رئال بتیس می رفت. در آن سالها مثلث طلایی مسی، ژاوی، اینیستا در بارسلونا می درخشید و لیونل مسی نیز در پیروزی 5 بر 0 بارسلونا مقابل بتیس نقش پر رنگی ایفا کرد (هت تریک کرد) به طوری که پس از یکی از گل هایش به سمت بخشی از ورزشگاه نیوکمپ که هوادارانی با ملیت کره جنوبی  رئال بتیس مستقر شده بودند و در طول بازی مدام او را هو می کردند (آنها طرفدار رونالدو بودند) با حرکتی مشابه حرکت دست عیسی آل کثیر آنها را مورد خطاب قرار داد تا نشان دهد چه کسی بهتر است.

 

حرکت جنجالی لیونل مسی مقابل رئال بتیس مشابه عیسی آل کثیر + عکس

حرکت جنجالی لیونل مسی مقابل رئال بتیس مشابه عیسی آل کثیر + عکس

پس از آن بازی جنجالی، بسیاری مسی را به نژاد پرستی متهم کردند؛ اتهامی که هیچگاه ثابت نشد و مسئولین برگزاری لالیگا نیز به آن ورود نکردند. با این پیش زمینه به نظر می رسد کمیته انضباطی AFC در محروم کردن آل کثیر کمی عجله کرده است.

 

البته ذکر این نکته ضروری است که هر اقدامی که در داخل ایران عادی و نرمال محسوب می شود، لزوماً در خارج از کشور عادی محسوب نمی شود و به عنوان مثال اگر اعتراض شدید به داوران در فوتبال ایران عادی است و با واکنش خنثی داوران مواجه می شود اما تکرار همین حرکت در بازیهای بین المللی، مجازات های سختی برای بازیکنان ایرانی به همراه داشته است و شاید آل کثیر نمی بایست در دیداری که یک طرف آن تیمی است که مردمش چشم بادامی هستند، آن شادی گل را انجام می داد که البته بر همه ما مسلم است که حرکت او به خاطر برادرزاده ش بوده اما مردم ازبکستان در آن لحظه این حرکت را توهین به خود استنباط کرده اند.

کلیدواژه : لیونل مسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید