کد خبر:34289
پ

جوسازی عمر و عاص فوتبال ایران برای خدمت سربازی دو مدافع استقلال

ساعاتی پس از اتمام بازی استقلال و فولاد خبر ی منتشر شد که باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه ای خواستار بررسی وضعیت خدمت سربازی دو مدافع استقلال به نام های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند شده است و در درخواست خود اینطور عنوان کرده که در صورت احراز تخلف این بازیکنان، نتیجه بازی 3 […]

ساعاتی پس از اتمام بازی استقلال و فولاد خبر ی منتشر شد که باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه ای خواستار بررسی وضعیت خدمت سربازی دو مدافع استقلال به نام های سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند شده است و در درخواست خود اینطور عنوان کرده که در صورت احراز تخلف این بازیکنان، نتیجه بازی 3 بر 0 به سود فولاد تغییر پیدا کند!

 

جوسازی عمر و عاص فوتبال ایران برای خدمت سربازی دو مدافع استقلال

جوسازی عمر و عاص فوتبال ایران برای خدمت سربازی دو مدافع استقلال

در اینکه هر باشگاهی حق دارد منافع خود را دنبال کند هیچ شکی وجود ندارد اما دلبری عمر و عاص فوتبال ایران (لقبی که بعد از موضوع سوپرجام جنجالی به حمیدرضا گرشاسی مدیرعامل وقت پرسپولیس داده شد) از هواداران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم به عنوان مدیرعامل در نوع خود جای تعجب و تامل دارد.

گرشاسبی که به ادعای مدیرعامل وقت استقلال نزد وزیر ورزش موافقت خود را به صورت شفاهی برای لغو سوپرجام اعلام کرد اما پس از خروج از جلسه و اطمینان از اردوی استقلال در ترکیه به یکباره به زیر قول و قرارهای خود زد و از امضای توافق کتبی مبنی بر لغو سوپرجام سرباز زد تا کاپ قهرمانی جنجالی ترین سوپرجام فوتبال ایران در سالهای اخیر بدون برگزاری بازی، به پرسپولیس اهدا شود. اتفاقی که امروز با حضور سعید فتاحی(مجری این اتفاق) در بدنه باشگاه استقلال و افشای پشت پرده های آن، ابعاد جدیدی از آن اتفاق را برای مدیران و هواداران استقلال روشن کرده است.

پس از این اتفاق، وزیر ورزش به خاطر خلف وعده گرشاسبی او را از سمت مدیرعاملی در پرسپولیس برکنار کرد و همین موضوع موجب موضع گیری های گرشاسبی علیه وزیر ورزش شد. او که با ماده و تبصره می تواند دوباره به عنوان مدیرعامل به پرسپولیس بازگردد به موجب قانون بازنشستگی از سمتش بر کنار شد و این روزها که بحث بر سر انتخاب مدیرعامل پرسپولیس داغ است در حال دلبری از هواداران پرسپولیس برای بازگشت به این تیم است. گرشاسبی که به طور مستقیم و غیرمستقیم بارها از علاقه ش به بازگشت به پرسپولیس خبر داده این روزها به عنوان مدیرعامل فولاد خوزستان فعالیت می کند و باشگاه او با طرح اتهام مشکل سربازی دو مدافع استقلال، یک جوسازی رسانه ای مصنوعی را علیه باشگاه تهرانی که این روزها با قدرت در صدر جدول تکیه زده به راه انداخته و با موج سواری بر روی حاشیه سازان رسانه ای در حدمت پرسپولیس قصد دارد با ایجاد حاشیه و تنش رسانه ای برای کادر فنی و بازیکنان موثر این تیم، تمرکز آنها برای رسیدن به قهرمانی را بر هم بزنند.

 

نکته قابل توجه در خصوص خدمت سربازی اینکه باشگاه پرسپولیس به اعتراف اکبر طاهری، در موضوع انتقال احمد نوارللهی از تراکتور به پرسپولیس بزرگترین تخلف ممکن را انجام داد و با لابی های پشت پرده با مدیرعامل وقت تراکتور و البته سران دولت، مشکل سربازی مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند حل شد و امروز در حالی جبهه منتسب به رسانه های پرسپولیسی در حال حاشیه سازی در خصوص مشکل سربازی دو مدافع استقلال هستند که هر دوی این بازیکنان در فصل قبل، تا سال 1402، نامه تمدید معافیت خدمت نظام وظیفه خود را دریافت کرده اند و هیچ مشکلی برای حضور در مسابقات ندارند و تلاش اساتید جوسازی و صحنه سازی در فوتبال ایران برای به حاشیه کشیدن دو عنصر مهم در ثبت کلین شیت های پیاپی استقلال، ره به جایی نخواهد برد.

ظاهراً دوستان پس از ناامید شدن از حاشیه سازی در خصوص پرونده یامگا و ژستد، با گشودن پرونده خیالی دیگری به نام مشکل سربازی یزدانی و مرادمند قصد به راه انداختن یک جنگ رسانه ای دیگر برای بر هم زدن تمرکز کادر فنی وبازیکنان موثر استقلال را دارند که با درایت کادر مدیریت و کادر فنی استقلال تا این لحظه این توطئه ها خنثی شده است.

 

پی نوشت: باشگاه فولادی طرح این اتهام را مطرح کرده که خود روزگاری با یک لشگر بازیکن که با اسناد جعلی برای فرار از خدمت در این تیم حضور داشتند، به قهرمانی لیگ برتر رسید! شاید در این بین، مثل معروف کافر همه را به کیش خود پندارد، صدق کند …

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 1 ژانویه 2022 / 2:49 ب.ظ

    احسن آقای ملکی همه این بیانیه ها و پرونده های خیالی فقط و فقط جهت برهم زدن تمرکز بازیکن وکادر فنی تیم و ایجاد حاشیه برای استقلال می باشد پس از اینکه فهمیدن کاری از دست حاشیه سازی خبرناهاران بی شرف بر نمیاد و اخبار دروغ و جعلیشان کوچکترین اثری ندارد خودشان با این کارها دست به کارشدن ، درحالیکه در سالهای گذشته کارشان را بابا مسعودشان راحت کرده بود و کل استقلالیا شاهد ایجاد انواع و اقسام حاشیه توسط گماشته های بابا در درون تیم بودند که الان دستشان قطع شده و فقط دو مورد برایشان باقیمانده که یکی همین بیانیه های سخیف و پرونده های خیالی در خارج زمین دیگری داوری های جهت دار در حین مسابقه در زمین ، که اعصاب و تمرکز مربی و بازیکنو بهم میریزه . الحق که لفظ شلافه برازندشونه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید