کد خبر:7004
پ

تکرار ماجرای تیام و استراماچونی برای شیخ دیاباته | ماموریت حاج احمد اشتباه کردن است؟

خبرگزاری تسنیم تصویری از نامه تهدید آمیز 9 شهریور شیخ دیاباته خطاب به مسئولین باشگاه استقلال منتشر کرده که نشان می دهد او تنها تا شنبه به استقلالی ها فرصت داده تا مطالباتش را که حدود 436 هزار دلار است پرداخت کنند. بی خیالی احمد سعادتمند نسبت به پرداخت مطالبات معوق ستاره استقلال و عدم […]

خبرگزاری تسنیم تصویری از نامه تهدید آمیز 9 شهریور شیخ دیاباته خطاب به مسئولین باشگاه استقلال منتشر کرده که نشان می دهد او تنها تا شنبه به استقلالی ها فرصت داده تا مطالباتش را که حدود 436 هزار دلار است پرداخت کنند. بی خیالی احمد سعادتمند نسبت به پرداخت مطالبات معوق ستاره استقلال و عدم پاسخگویی او بابت بازی دادن هواداران با موضوع بازگشت استراماچونی، هواداران استقلال را به این سمت برده که سعادتمند در راه انجام ماموریتی برای تخریب استقلال است.

 

تکرار ماجرای تیام و استراماچونی برای شیخ دیاباته

 

تکرار ماجرای تیام و استراماچونی برای شیخ دیاباته

او که با سفر بد موقع به ایتالیا، نه تنها نتوانست او را به استقلال بازگرداند و تخفیفی از او بگیرد بلکه حجم پرداخت استقلال به او را بیشتر کرد چرا که اگر استراماچونی در این فرصت 1 ماهه به پیشنهادات دیگرش فکر کرده بود و به فکر بازگشت به ایران نبود، بخش قابل ملاحظه ای از پرداختی استقلال به او کسر می شد اما سعادتمند یک ماه تمام او را معطل کرد و در نهایت بدون هیچ نتیجه ای اکنون باشگاه استقلال مجبور به پرداخت مطالبات دو فصل + غرامت قرارداد اوست.

 

در طرف مقابل نیز شیخ دیاباته قرار دارد که به محض خروج از ایران، با انتشار یک استوری به عدم پرداخت دستمزد چند ماهش اشاره کرد اما به نظر می رسد صبر شیخ نیز لبریز شده و با ارسال نامه ای رسماً خواستار مطالباتش شد تا اگر اینبار موفق به وصول آنها نشد، بتواند به صورت یک طرفه قراردادش را فسخ کند و م ثل استراماچونی نه تنها باقیمانده قراردادش را به زور از استقلال بگیرد بلکه غرامت و ضرر و زیان نیز از باشگاه استقلال طلب کند.

 

مدیریت احمد سعادتمند در استقلال بیشتر شبیه به انجام ماموریتی برای تخریب این تیم است چرا که به واسطه تصمیمات اشتباه و شائبه برانگیز او تاکنون هواداران استقلال از قهرمانی جام حذفی محروم شده اند و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی از دست داده اند تا در آستانه شروع لیگ بیستم و لیسگ قهرمانان آسیا هنوز تکلیف سرمربی استقلال نیز مشخص نباشد.

 

این حجم از خرابکاری عمدی یا سهوی را تاکنون در دوران هیچ یک از مدیران استقلال ندیده بودیم که به نظر می رسد سعادتمند قصد دارد این رکورد را به نام خود ثبت کند. در آخرین مورد امیرحسین فتحی با بیشترین حجم تصمیمات اشتباه، با پاداش ریاست مجموعه انقلاب رو به رو شد و باید دید وزیر ورزش بابت خدمات سعادتمند چه پستی برای او در نظر گرفته است!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید