کد خبر:32008
پ

بررسی ترکیب استقلال مقابل هوادار هفته اول لیگ برتر 1400

هفته اول لیگ برتر ایران در فصل بیست و یکم امروز با انجام چند بازی دیگر پیگیری می شود و در مهمترین بازی، تیم تازه صعود کرده هوادار با مربیگری رضا عنایتی می بایست در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال متحول شده برود. در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار می پردازیم.   […]

هفته اول لیگ برتر ایران در فصل بیست و یکم امروز با انجام چند بازی دیگر پیگیری می شود و در مهمترین بازی، تیم تازه صعود کرده هوادار با مربیگری رضا عنایتی می بایست در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال متحول شده برود. در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار می پردازیم.

 

برنامه بازی های استقلال

 

بررسی ترکیب استقلال مقابل هوادار هفته اول لیگ برتر 1400

بررسی ترکیب استقلال مقابل هوادار هفته اول لیگ برتر 1400

با توجه به حواشی که رشید مظاهری قبل از سفر استقلال به امارات و بازی مقابل الهلال به وجود آورد به نظر می رسد همچنان سیدحسین حسینی دروازه بان اول استقلالی ها محسوب می شود و تا قبل از دریافت یک گل بد توسط او، تغییری در درون دروازه استقلال شاهد نخواهیم بود.

در خط دفاعی احتمالاً ترکیب سه نفره سیاوش یزدانی، عارف آغاسی و مرادمند در ترکیب اصلی استقلال حاضر خواهند بود.

به احتمال بسیار زیاد، هافبک دفاعی استقلال در این دیدار روزبه چشمی است.

پیستون راست آبی ها وریا غفوری و پیستون چپ، جعفر سلمانی خواهد بود. البته متین کریم زاده نیز شانس بازی به عنوان پیستون چپ را دارد.

 

دو هافبک تهاجمی استقلال در این بازی را آرش رضاوند و امیرحسین حسین زاده تشکیل می دهند و بعید به نظر می رسد از یامگا خرید جدید این تیم در این دیدار به عنوان بازیکن فیکس استفاده شود.

 

دو مهاجم استقلال را نیز ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد تشکیل خواهند داد.

 

بازیکنان روی نیمکت استقلال : رشید مظاهری، محمد دانشگر، زبیر نیک نفس، رضا آذری، سبحان خاقانی، محمدرضا آزادی، یامگا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید