کد خبر:39772
پ

با آمدن کیروش، باند رسانه ای فردوسی پور برای پکیج بندی بازیکنان فعال شد

در حالی که تا پیش از بازگشت کیروش به تیم ملی، یکی از انتقادات بزرگ به او، توصیه پذیر بودن نسبت به دعوت از برخی بازیکنان بود، به نظر می رسد پس از خروج او از تیم ملی، حالا نوبت باند رسانه ای عادل فردوسی پور رسیده تا با القای رسانه ای به افکار عمومی […]

در حالی که تا پیش از بازگشت کیروش به تیم ملی، یکی از انتقادات بزرگ به او، توصیه پذیر بودن نسبت به دعوت از برخی بازیکنان بود، به نظر می رسد پس از خروج او از تیم ملی، حالا نوبت باند رسانه ای عادل فردوسی پور رسیده تا با القای رسانه ای به افکار عمومی و توجیه کردن افکار عمومی برای دعوت یا حذف بازیکنی از لیست تیم ملی، نقش جاده صاف کن را برای کیروش بازی کنند.

با آمدن کیروش، باند رسانه ای فردوسی پور برای پکیج بندی بازیکنان فعال ش

فردوسی پور که به سبب ارادت ویژه ش به کیروش( به علت باز کردن درهای تیم ملی به روی گزارشگران برنامه 90 )، زمانی او را کیروشی پور خطاب می کردند بار دیگر فعال شده است. او که با برنامه فوتبال 360 خود قصد داشت جایگاه از دست رفته برنامه 90 را پس بگیرد، پس از ناکامی در این حوزه به سراغ محتوا سازی عجیبی رفته است.

نکته عجیب در نوع پوشش محتواهای تولیدی گردانندگان فوتبال 360 اینکه آنها در آستانه اعلام لیست نهایی تیم ملی برای سفر به اتریش که احتمالاً 90 درصد شاکله اصلی تیم ملی در جام جهانی نیز همین تیم خواهد بود، شروع به پروموت کردن بازیکنان مورد علاقه خود و تخریب بازیکنانی که دوست ندارند در تیم ملی باشند رفته اند.

بر هیچکس پوشیده نیست که عملکرد بازیکنان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر امسال نمی تواند معیار تصمیم گیری در خصوص آنها باشد اما فردوسی پور و باند رسانه ای اش عامدانه به سراغ بولد کردن عملکرد بازیکنان در دفاع راست تیم ملی رفته اند تا بازیکن تیم محبوب آقایان که از لیست جا مانده دعوت شود و دیگری که به زعم آقایان عملکرد خوبی نداشته خط بخورد.

اگر ملاک فصل جاری باشد، آیا فردوسی پور حاضر است همین اینفوگرافیک را در خصوص مدعیان بازی در پست مهاجم نوک تیم ملی هم بگذارد؟ جایی که سردار آزمون با عملکرد ضعیف در فصل جاری به زعم آقایان نمی بایست به تیم ملی دعوت شود.

البته کیروش نشان داده باهوش تر از این حرفهاست و در مدت کوتاه باقیمانده انرژی خود را صرف بازیهای رسانه ای اینچنینی نمی کند و به نوعی لیست فعلی نیز لیستی بر مبنای ارزیابی جواد نکونام از بازیکنان داخلی بوده و این سبک صحنه سازی های رسانه های رنگی، تاثیری در لیست نهایی تیم ملی نخواهد داشت چرا که کیروش، اسکوچیچ نیست!

 

مزید اطلاع جناب فردوسی پور اینکه اگر قرار بر دعوت بازیکن مورد نظر از تیم محبوب شما بود، در همین لیست اولیه او به تیم ملی دعوت می شد؛ عدم دعوت از آن بازیکن، نشانه عدم تمایل کادر فنی تیم ملی به سبک بازی او دارد. پس به جای اینکه برای یک پست به سراغ عملکرد از ابتدای فصل جاری بروید و برای پست دیگر آمار کلی بازیکن در تاریخ لیگ برتر را بولد کنید(نفع در چشمپوشی از عملکرد بازیکن مذکور از تیم محبوب آقایان، در فصل جاری بود)، به فکر کمک به تیم ملی باشید وگرنه در زمان اسکوچیچ هم زالوهای رسانه ای زیاد بودند …

سوال اصلی امروز از اهالی 360 درجه این است که چرا در زمانی که وریا غفوری در اوج دوران بازی خود بهترین عملکرد گل و پاس گل را به نام خود ثبت کرده بود، از این نوع رپرتاژهای محتوایی برای بازیکن مدنظر خود نرفتید و این بازیکن به سادگی جام جهانی 2018 را در کمال شایستگی از دست داد؛ امروز نیز منتظر باشید تا به همان دلیلی که وریا عازم جام جهانی نشد (سلیقه سرمربی) بازیکن مدنظر جنابعالی نیز جایی در لیست نهایی تیم ملی نداشته باشد. هرچه باشد، این سلیقه سرمربی است!

با آمدن کیروش، باند رسانه ای فردوسی پور برای پکیج بندی بازیکنان فعال شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید