کد خبر:29580
پ

انتشار کلیپ جدید از توحش چند هوادار پرسپولیس در آزار هوادار معلول استقلال

پس از انتشار کلیپی از آزار و اذیت یک هوادار استقلال توسط چند هوادار پرسپولیس، بار دیگر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به دوران برانکو در پرسپولیس است و به نظر می رسد قبل از یکی از دربی ها ضبط شده است. در این کلیپ چند هوادار پرسپولیس با ترکه به آزار […]

پس از انتشار کلیپی از آزار و اذیت یک هوادار استقلال توسط چند هوادار پرسپولیس، بار دیگر کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به دوران برانکو در پرسپولیس است و به نظر می رسد قبل از یکی از دربی ها ضبط شده است. در این کلیپ چند هوادار پرسپولیس با ترکه به آزار و اذیت یک هوادار معلول استقلال پرداختند که به نظر می رسد باشگاه استقلال می بایست نسبت به این قضیه ورود کرده و متخلفین را به سزای عملشان برساند چرا که وقتی باشگاه به واسطه حمله کلامی سرمربی استقلال به هوادار نمونه خود یعنی آذری جهرمی از سرمربی استقلال شکایت کرده، جا دارد که باشگاه استقلال از مسببین آزار و اذیت فیزیکی هوادارانشان توسط اوباش منتسب به پرسپولیس شکایت کند.

 

انتشار کلیپ جدید از توحش چند هوادار پرسپولیس در آزار هوادار معلول استقلال

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • sohrab 24 آگوست 2021 / 12:07 ب.ظ

    به لحاظ ویژگی های روانشناختی رنگ قرمز و سوابق رفتاری تعداد به نسبت بیشتر هواداران باشگاه پرسپولیس در میادین ورزشی و غیره , این احتمال وجود داره تعدادی پرسپولیسی این رفتار زننده و وحشیانه رو کرده باشن .یعنی دور از ذهن نیست .

  • نام 23 آگوست 2021 / 2:13 ق.ظ

    حتی شوخیشم قشنگ نیست

  • دربه در 28 جولای 2021 / 1:11 ب.ظ

    اسم این تیم رو باید بزارن مغولپولیس.با عذرخواهی از مغولها

  • ابی 28 جولای 2021 / 12:23 ب.ظ

    من استقلالی هستم ولی بنظرم ویدئو الکیه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید