کد خبر:44144
پ

امید نورافکن: اشتباهات عمدی داوری به سود پرسپولیس در جریان است

امید نورافکن بازیکن سپاهان نسبت به اشتباهات عجیب داوری در هفته های اخیر به سود یک تیم خاص واکنش نشان داد و آن را عمدی قلمداد کرد. ️تیم‌های دیگری هم از داوری متضرر شده‌اند و یک تیم هم نفع برده. واقعا اگر با دقت بررسی کنید، اشتباهاتی که وجود داشته، در شرایط فعلی جدول رده‌بندی […]

امید نورافکن بازیکن سپاهان نسبت به اشتباهات عجیب داوری در هفته های اخیر به سود یک تیم خاص واکنش نشان داد و آن را عمدی قلمداد کرد.

️تیم‌های دیگری هم از داوری متضرر شده‌اند و یک تیم هم نفع برده. واقعا اگر با دقت بررسی کنید، اشتباهاتی که وجود داشته، در شرایط فعلی جدول رده‌بندی مسابقات بسیار تاثیرگذار بوده است.

🔹

️این فقط برای امسال هم نبوده. در سال‌های گذشته هم بوده. ما در دوران سرمربیگری آقای قلعه‌نویی یکسال زحمت کشیدیم، اما با اشتباهاتی که انجام شد، جام حذفی و لیگ برتر را از دست دادیم. دوران آقای نویدکیا با دو امتیاز قهرمانی را از دست دادیم، که در بازی مقابل پیکان گل صحیح ما داور مردود کرد و دو امتیاز را در نقش جهان از دست دادیم.

🔹

️تمام این‌ها باعث می‌شود قهرمان مشخص شود. منظور من را کامل متوجه می‌شوید. اشتباهات یکبار می‌شود. حالا می‌گوئیم این اشتباهات از قصد نبوده، اما وقتی این اشتباهات دوبار، سه بار، چهار بار، یکسال، دوسال، سه سال، چهار سال، این اتفاقات رخ می‌دهد، پس مطمئنا این اشتباهات نمی‌تواند غیرعمد باشد و این مسائل عمدی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید