کد خبر:37573
پ

افشاگری مدیرعامل سابق استقلال از کارشکنی سلطانی فر در استقلال

احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه با برخی رسانه ها مدعی شد، وزارت ورزش و عوامل مسعود سلطانی فر به دلیل ناکام گذاشتن او و استقلال در آوردن الکس نوری به این تیم، وی را عزل کردند.   سعادتمند گفت: 🔹من شخصا با آقای الکس نوری قبل از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردم. در […]

احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال در مصاحبه با برخی رسانه ها مدعی شد، وزارت ورزش و عوامل مسعود سلطانی فر به دلیل ناکام گذاشتن او و استقلال در آوردن الکس نوری به این تیم، وی را عزل کردند.

 

سعادتمند گفت:

🔹من شخصا با آقای الکس نوری قبل از لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردم. در 3 نوبت به صورت ویدئو کنفرانس با او حرف زدم. همه چیز خوب و مثبت پیش رفت. حتی نماینده او به ایران آمد و پیش نویس قرارداد را نیز آماده کردیم.

🔹قرار بود بعد از لیگ قهرمانان آسیا نوری شخصا به ایران بیاید و قرارداد را امضا کند که آقای سلطانی‌فر و آقای علی‌نژاد به همکاری آقای خلیل زاده و دوستان محبت داشتند و عزل بنده را اجرایی کردند.

🔹تاکید می‌کنم که ما همه مسائل را با الکس نوری قطعی کرده بودیم اما متاسفانه بعد از برگشت از لیگ قهرمانان حتی یکروز هم اجازه ندادند به باشگاه بروم و سریعا برکنارم کردند. در نهایت پرونده حضور نوری نیز بسته شد.

🔹الکس بسیار علاقه‌مند است که در ایران کار کند. احساس می‌کنم عاشق ایران است و بسیار دوست دارد در ایران و به خصوص استقلال کار کند. افسوس که ما همه چیز را نهایی کرده بودیم اما دوستان بنده را عزل کردند.

 

پی نوشت: بر فرض صحت ادعای سعادتمند که احتمالاً تکذیب خواهد شد، جناب سعادتمند چرا در همان مقطع از این کارشکنی پرده برداری نکردید تا افرادی که نام بردید به طور رسمی موضع گیری کنند؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید