کد خبر:19452
پ

افشاگری جدید از درآمد ارزی پرسپولیس و منبع تامین بدهی های پرسپولیس

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس مدعی شد در حالی که در دنیا به دلیل بحران کرونا قرارداد بازیکنان فوتبال کاهش یافته در ایران دو تا سه برابر شده است. مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس مدعی شد در […]

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس مدعی شد در حالی که در دنیا به دلیل بحران کرونا قرارداد بازیکنان فوتبال کاهش یافته در ایران دو تا سه برابر شده است.

مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش با اشاره به مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس مدعی شد در حالی که در دنیا به دلیل بحران کرونا قرارداد بازیکنان فوتبال کاهش یافته در ایران دو تا سه برابر شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره پاداش پرسپولیس گفت:

به خاطر تحریم‌ها نتوانستیم در سال‌های اخیر مطالبات را از فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال دریافت کنیم.

مهدی علی نژاد افزود:

۶ میلیون دلار در فیفا پول داریم، ۲.۸ میلیون دلار برای پرسپولیس و ۳۰۰ هزار دلار برای استقلال است که هیچ کدام دریافت نشده است.

وی درباره پرداخت طلب بودیمیر و طلب دستیار کالدرون و اینکه این پول‌ها چگونه تامین می‌شود؟ گفت:

برای پرداخت بدهی دستیار کالدرون از منابع داخلی کمک گرفته شد. برای مطالبه بودیمیر هم از یک منبع قرض گرفتیم که نیمی از آن پرداخت شد. نیمی دیگر با همان روش طی یکی ۲هفته اخیر پرداخت می‌شود.

علی نژاد در رابطه با مدیریت ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال افزود:

مدیرانی که فعالیت می‌کنند، بعد از مدتی احساس می‌کنند که به دلیل سختی شرایط نمی‌توانند کار کنند. می‌دانم این حرف شاید تبعاتی در فضای مجازی داشته باشد، اما باید بگویم که در همه دنیا به دلیل کرونا، ورزشکاران قرارداد خود را کاهش دادند، اما در ایران سه برابر شد.

وی گفت:

در زمان رسول پناه اقدامات مثبتی در پرسپولیس انجام شد، اما پخش فیلم تقطیع شده از صحبت‌های او که خودش هم عذرخواهی کرد قطعاً جای بررسی دارد.

علی نژاد درباره ۲ مجموعه ورزشی برای استقلال و پرسپولیس که ثبت رسمی شده است گفت:

با این اتفاق آن‌ها افزایش سرمایه یافتند تا شرایط ورود به بازار سرمایه را داشته باشند. بدهی‌های مشخص شده، شفاف‌سازی صورت گرفته، صورت‌های مالی ۶ ماهه آماده و ایراد‌های باقی مانده در حال پیگیری است، حال منتظر هستیم با هماهنگی هیات پذیرش زمان برای جلسه قطعی اعلام کنند.

علی نژاد درباره انتخابات فوتبال گفت:

پنج نامزدی فدراسیون فوتبال هیچ کدام بازنشسته نیستند و مشکلی ندارند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • اریا 7 فوریه 2021 / 8:56 ق.ظ

    دیگه اینطور تیتری نزن برا خبر معمولی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید