کد خبر:33774
پ

اشتباه محاسباتی بزرگ رسانه های تیم خاص در مورد پاتوسی

در حالی که موضوع 3 بر 0 شدن نتایج بازی گل گهر مقابل حریفانش در دیدارهایی که اریک بوکوم به میدان رفته بود، مطابق نس صریح قانون بوده و هیچ امتیاز یا رانتی در اعلام این نتایج برای سه تیم سپاهان، پیکان و استقلال در نظر گرفته نشده، اما برخی رسانه های نزدیک به باشگاه […]

در حالی که موضوع 3 بر 0 شدن نتایج بازی گل گهر مقابل حریفانش در دیدارهایی که اریک بوکوم به میدان رفته بود، مطابق نس صریح قانون بوده و هیچ امتیاز یا رانتی در اعلام این نتایج برای سه تیم سپاهان، پیکان و استقلال در نظر گرفته نشده، اما برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس در مواضعی عجیب و با آدرس غلط به موضوع بازی آیاندا پاتوسی برای باشگاه استقلال اشاره می کنند که در همان زمان نیز مشخص شد بازی او در تیم استقلال کاملاً قانونی بوده و عادل فردوسی پور که سرکرده باند مافیای رسانه ای وقت به شمار می رفت، مجبور به عذرخواهی از هواداران و مسئولین باشگاه استقلال بابت اشتباه محاسباتی خود در این زمینه شد چرا که تمامی استعلام های لازم در نهایت گرفته شد و مشخص شد پاتوسی شرایط لازم برای بازی در لیگ ایران را دارد و در همان مقطع نیز سازمان لیگ با سنگ اندازی بی مورد مانع از صدور کارت بازی این بازیکن تا نهایی شدن استعلام ها شد.

 

اشتباه محاسباتی بزرگ رسانه های تیم خاص در مورد پاتوسی

اشتباه محاسباتی بزرگ رسانه های تیم خاص در مورد پاتوسی

اما ماجرا وقتی جالب می شود که بدانید هم به مسئولین نساجی اطلاعات غلط در خصوص پاتوسی داده اند و هم برخی رسانه های نزدیک به تیم پرسپولیس که توسط نعشه مجازی معروف هدایت می شوند با مطرح کردن موضوع پاتوسی سعی در ایراد اتهام رنگی بودن فدراسیون فوتبال دارند.

ماجرا از این قرار است که در فصل 97/98 در نیم فصل دوم، پاتوسی به استقلال پیوست و حال اگر فرض را بر این بگذاریم که به صورت تغیرقانونی در این تیم به میدان رفته و نتایج به دست آمده در بازیهایی که پاتوسی برای آبی ها به زمین رفته را 3 بر 0 به سود رقبا کنیم،چه اتفاقی رخ می دهد؟ نتیجه بازی استقلال و پرسپولیس که با برتری 1 بر 0 پرسپولیس همراه بود به 3 بر 0 به سود پرسپولیس تغییر می کند اما در امتیازات نهایی این تیم تغییری ایجاد نمی شود. اما نتیجه بازی استقلال و سپاهان که با ثانیه های پایانی پاتوسی با نتیجه 1 بر 0 به سود استقلال ثبت شده بود،  به نتیجه 3 بر 0 به سود سپاهان تغییر پیدا خواهد کرد.

 

اما این فعل و انفعالات جدول رده بندی لیگ برتر در انتهای مسابقات را دچار تغییرات عجیبی می کند که در نهایت منجر به قهرمانی سپاهان و بازپسگیری قهرمانی پرسپولیس خواهد شد.

همانطور که در جدول پائین در انتهای فصل 97/98 مشاهده می کنید، پرسپولیس با 61 امتیاز و تفاضل گل 22 قهرمان شد که با تغییر ایجاد شده، 2 واحد به تفاضل گل این تیم اضافه می شود و تفاضل گل پرسپولیس به عدد 25 می رسد.

اما با  3 بر 0 شدن نتیجه بازی استقلال و سپاهان، سه امتیاز از دست رفته این تیم + 3 واحد تفاضل گل به این تیم اضافه می شود که در آن صورت سپاهان با 61 امتیاز و تفاضل گل 30 امتیاز (1 تفاضل گل قبلاً به واسطه شکست از استقلال کسر شده بود که اضافه می شود) به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد رسید.

ظاهراً باند رسانه ای نعشه مجازی که این روزها در خصوص مطرح شدن مداوم نام پاتوسی اصرار دارند، در محاسبات خود در این زمینه اشتباه کرده اند چرا که اولاً تخلفی انجام نشده ثانیاً اگر هم انجام شده باشد، یک قهرمانی این تیم پس گرفته می شود و به سپاهان اهدا می شود!

شاید بهتر باشد دوستان قبل از به راه انداختن قیل و قال های این چنین و انحراف افکار عمومی بابت مسائل خیالی، به تبعات آن هم فکر می کردند…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید