کد خبر:35963
پ

اسکوچیچ با کدام دلایل کامیابی نیا و فرجی را دعوت کرد | دلالان رسانه ای اطراف تیم ملی؟

با وجود مسجل شدن حضور ایران در جام جهانی اما به نظر می رسد خودخواهی های اسکوچیچ تمامی ندارد و او برای خدشه وارد نشدن به رزومه ش و ادامه رکورد شکست ناپذیری تیم ملی ایران به رهبری خودش، همچنان ایده ای برای استراحت به بازیکنان فیکس تیم ملی و حضور بازیکنان مستعد و نیمکت […]

با وجود مسجل شدن حضور ایران در جام جهانی اما به نظر می رسد خودخواهی های اسکوچیچ تمامی ندارد و او برای خدشه وارد نشدن به رزومه ش و ادامه رکورد شکست ناپذیری تیم ملی ایران به رهبری خودش، همچنان ایده ای برای استراحت به بازیکنان فیکس تیم ملی و حضور بازیکنان مستعد و نیمکت نشین ندارد.

 

اسکوچیچ با کدام دلایل کامیابی نیا و فرجی را دعوت کرد | دلالان رسانه ای اطراف تیم ملی؟

در لیست جدید تیم ملی علی رغم حذف ناگهانی سیاوش یزدانی و عدم دعوت از برخی بازیکنان با کیفیت لیگ برتر شاهد ادامه حضور مدافع منشوری (کنعانی زادگان) بودیم که به واسطه حکم عجیب کمیته استنیاف تنها برای دو بازی دوستانه تیم ملی محروم شده است! این حکم کمدی ثابت می کند دستان پشت پرده در فوتبال ایران حرف اول و آخر را می زنند چرا که در حکم بدوی کمیته اخلاق که آن هم قابل تامل و مضحک به نظر می رسید، کنعانی زادگان از دو بازی اتی تیم ملی محروم شده بود و اشاره ای به دوستانه یا رسمی بودن نشده بود اما ظاهراً حضور کنعانی زادگان در تیم ملی ولو به هر ترتیبی برای برخی نان و آب دارد که از قادر به گذشتن از نام او به همان سادگی که از نام سیاوش یزدانی عبور کردند، نیستند!

 

در لیست جدید تیم ملی که با انتقادات زیادی همراه بوده شاهد حضور دو بازیکن عمدتاً نیمکت نشین پرسپولیس یعنی کامیابی نیا و فرشاد فرجی نیز هستیم که بیش از نصف بازیهای تیمشان را یا مصدوم بوده اند یا نیمکت نشین و مشخص نیست علت دعوت از این بازیکنان با وجود حضور بازیکنان با کیفیت تر در لیگ برتر چیست؟  به همین واسطه باشگاه گل گهر با صدور بیانیه ای به جا به لیست تیم ملی و عدم دعوت از بازیکنان با کیفیت تیمشان در میانه زمین انتقاد جدی وارد کرد که به نظر می رسد انتقاد آنها کاملاً درست مطرح شده است.

 

اگر موضوع دعوت پکیجی بازیکنان به تیم ملی را که توسط مافیای رسانه ای به رهبری سردبیر و مدیرمسئول آن سایت معروف کنار بگذاریم، چطور می توان باور کرد اسکوچیچ از کنار نام صالح حردانی آماده به راحتی عبور کرده و یا زبیر نیک نفس را که با کیفیت به مراتب بالاتری از کامیابی نیا در میانه زمین بازی می کند، نادیده گرفته باشد؟

شاید جواب این سوالات در استوری سوشا مکانی نهفته باشد که به موضوع درآمد هنگفت برخی باشگاه ها از حضور بازیکنانشان در تیم ملی و جام جهانی به دست می آورند. باشگاهی خاص که همواره با سر و صدای زیاد به قصد فرافکنی افکار عمومی را به سمت دیگری منحرف کرده اما در عمل، بیشترین منفعت را از تیم ملی برده است چرا که مافیای رسانه ای انها، حامی اسکوچیچ و به طور کلی ویچ ها در فوتبال ایران بوده و هستند. آنها پیشتر عداوت خود با کیروش را که فردی مستقل بوده و به احدی باج نمی داد نشان داده بودند و امروز به نظر می رسد بر سر حضور یا عدم حضور بازیکنان در تیم ملی، معاملات پشت پرده ای انجام می شود چرا که دعوت از برخی بازیکنان با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست!

**حداقل اگر بنا به دعوت از مدافع از تیم های لیگ برتری بود، می بایست از بین تیم هایی دعوت می شد که کمترین گل خورده را داشته اند نه تیمی که مقابل ضعیف ترین خط حمله لیگ نیز ساختار دفاعی اش از هم گسسته و در دربی نیز به طرق مختلف ساختار دفاعی آن تیم فروپاشید و تنها خوش شانسی تیم مذکور و البته بی دقتی مهاجمین رقیب بود که مانع از ثبت یک نتیجه شگفت انگیز نشد.

 

‏آمار وحشتناک مدافعین تیم ملی:

الریان با حضور خلیل‌زاده در 5 بازی اخیر لیگ قطر، 10 گل دریافت کرده
کنعانی‌ زادگان در 5 بازی آخری که برای الاهلی قطر انجام داده، تیمش آمار 16 گل دریافتی رو‌ ثبت کرده!
مجید حسینی در 5 بازی آخری که برای کایسری اسپور انجام داده، تیمش 11 گل دریافت کرده!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید