کد خبر:24482
پ

استقلال(2—2) الدحیل | اصرار عجیب کادر فنی آبی ها به استفاده از 3 مهاجم

حساسترین بازی هفته چهارم گروه C بامداد امروز بین استقلال و الدحیل برگزار شد و این بازی نفسگیر در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا معادلات صعود از گروه مرگ پیچیده تر شود.   استقلال(2—2) الدحیل | اصرار عجیب کادر فنی آبی ها به استفاده از 3 مهاجم استقلال در حالی […]

حساسترین بازی هفته چهارم گروه C بامداد امروز بین استقلال و الدحیل برگزار شد و این بازی نفسگیر در نهایت با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید تا معادلات صعود از گروه مرگ پیچیده تر شود.

 

استقلال(2—2) الدحیل | اصرار عجیب کادر فنی آبی ها به استفاده از 3 مهاجم

استقلال(2—2) الدحیل | اصرار عجیب کادر فنی آبی ها به استفاده از 3 مهاجم

استقلال در حالی در این بازی حاضر شد که امید زیادی به کسب پیروزی در آن و صدرنشینی در گروه داشت و باز هم به گل اول بازی رسید اما قدرت تهاجمی الدحیل  بر ضعف آشکار ساختتر دفاعی استقلال چیره شد و این تیم در ادامه با نتیجه 2 بر 1 پیش افتاد که هر دو گل الدحیل را باز هم اولونگا که در بازی قبل سه گل به ثمر رسانده بود وارد دروازه مظاهری کرد تا مشخص شود مدافعین استقلال تمرکز لازم برای مهار خطرناک ترین بازیکن حریف حتی در ضربات ایستگاهی را هم ندارند. اگرچه استقلال خیلی زود با گل مهدی قایدی بازی را به تساوی کشاند اما کسب این تساوی برای آبی ها به سختی به دست آمد چرا که آنها ابندا در نیمه اول مجبور به تعویض اجبازی نادری به خاطر مصدومیت شدند و سپس در ده دقیقه پایانی بازی به خاطر انجام دادن تعویض های خود و ناتوانی در تعویض دیاباته، ده نفره مقابل تیم قدرتمند الدحیل بازی را ادامه داد  و در نهایت به یک امتیاز با ارزش از این دیدار سنگین رسید.

 

کادر فنی استقلال در این دیدار نیز با اشتباه خود در استفاده از سه مهاجم از ابتدای بازی، ابتکار عمل میانه میدان را تقدیم حریف کرده بود. اگرچه مزادمند و ریگی دو عامل شکست بازی قبل را نیمکت نشین کرده بود اما استفاده از همان تاکتیک بازی قبل باعث شد تا موقعیت های گل استقلال در این دیدار کاهش پیدا کند و نکته جالب اینکه با بازگشت به سیستم  دو مهاحم و حضور قایدی در محوطه جریمه حریف خیلی زود به گل تساوی رسیدند و اگر مصدومیت بدموقع دیاباته نبود شاید بازی در دقایق پایانی برای استقلال سخت نمیشد.

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابی 25 آوریل 2021 / 11:58 ق.ظ

    ما با پنجم جهان مساوی کردیم با پنجم جهان بهترین بازی رو ارائه دادیم و میتونست برنده باشیم اگه داورا میزاشتن من به تیمم افتخار میکنم💙💙💙

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید