کد خبر:30616
پ

اسامی برندگان مرداد ماه اپلیکیشن بتاکاپ

رقابت حساس و نفسگیر کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ در مرداد ماه به پایان رسید. شما نیز می توانید با نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ و شرکت در مسابقات مختلف و کسب امتیاز، یکی از برندگان قطعی بتاکاپ در مرداد ماه باشید. لازم به ذکر است که همانطور که در ابتدا نیز عنوان شده بود، امتیازات کاربران […]

رقابت حساس و نفسگیر کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ در مرداد ماه به پایان رسید. شما نیز می توانید با نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ و شرکت در مسابقات مختلف و کسب امتیاز، یکی از برندگان قطعی بتاکاپ در مرداد ماه باشید. لازم به ذکر است که همانطور که در ابتدا نیز عنوان شده بود، امتیازات کاربران در پایان روز اخر ماه 0 می شود و رقابت جدید در ماه بعد بین همه کاربران از ابتدا شروع می شود.

گفتنیست سکه های کاربران همواره محفوظ خواهد ماند و تنها امتیازات آنها 0 می شود.

 

جزئیات برگزاری رقابت شهریور با قوانین جدید در انتهای مطلب قرار داده شده است.

 

اسامی برندگان مرداد ماه اپلیکیشن بتاکاپ

اسامی برندگان مرداد ماه اپلیکیشن بتاکاپ

*** نام اعلامی توسط برنده می بایست با صاحب کارت بانکی که مبلغ جایزه واریز می شود، یکسان باشد.

برندگان می بایست به ادمین بتاکاپ در اینستاگرام بتاکاپ به نشانی betacupa@ پیام دهند و روال دریافت جایزه خود را پیگیری کنند.

 

توضیحات:

*همانطور که در قوانین و مقررات بارها تکرار شده است، جوایز تنها به کابرانی تعلق می گیرد که نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کرده باشند.

*نفرات برنده ای که هنوز نسبت به درج شماره کارت در پروفایل خود اقدام نکرده اند، ظرف 48 ساعت آینده حتماً اینکار را انجام دهند تا جوایز نقدی این ماه به حسابشان واریز شود.

*به افرادی که اپلیکیشن را از گوشی خود حذف کرده باشند، جایزه ای تعلق نمی گیرد. به همین منظور هر برنده می بایست برای دریافت جایزه خود، به ادمین در اینستاگرام پیام دهد.

*جوایز حداکثر تا پنجم هر ماه به حساب برندگان واریز می شود.

*فرصت کسب امتیاز از طریق کد دعوت در نسخه جدید اپلیکیشن بتاکاپ را از دست ندهید.

*در دوره تیرماه، امکان کسب سکه از موارد مختلف برای کاربران فراهم شده است. شما می توانید روش های جدید کسب سکه در اپلیکیشن بتاکاپ را با کلیک بر روی لینک مشاهده نمائید.

 

راهنمای کسب سکه رایگان در بتاکاپ از طریق بتامون

 

*ضمنا کابرانی که از چرخونه شانس جوایزی برنده شده اند میتوانند از بخش تاریخچه جوایز در منوی پروفایل خود نحوه استفاده از جایزه های خود را ببینند و یا جایزه خود را به سکه یا پول نقد تبدیل کنند.

 

*** کاربرانی که از تاریخ 28 مرداد تاکنون جوایز شارژ خود را دریافت نکرده اند امروز همه جوایز برایشان ارسال خواهد شد. به دلیل حجم بالای ارسال جوایز، تاخیر در ارسال جوایز رخ داد که از این بابت عذرخواهی میکنیم.

 

 

با تجربه 3 ماهه اپلیکیشن بتاکاپ، امروز در جایگاهی قرار داریم که می توانیم به گونه بهتری به نیاز کاربران وفادار بتاکاپ پاسخ دهیم. در ادامه لیستی از تغییراتی که در روال برگزاری مسابقات بتاکاپ در شهریور ماه اعمال می شود توجه فرمائید. گفتنیست مسئولیت عدم اطلاع از این قوانین جدید بر عهده کاربر می باشد چرا که هم در اپلیکیشن، هم در اینستاگرام و هم در سایت بتاکاپ، این قوانین اطلاعرسانی شده اند.

 

راهنمای کامل کسب امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ

 

 

تبدیل امتیاز به سکه

برای ان دسته از کاربرانی که در طول یک ماه امتیاز جمع کرده اند اما در بین نفرات برتر قرار ندارند، نیز خبر خوشی داریم. این دسته از کاربرا نمی توانند با مراجعه به فروشگاه بتاکاپ بخش متفرقه، به ازای هر 50 هزار امتیاز، 1500 سکه رایگان دریافت کنند. و امتیازات خود را به سکه تبدیل کنند. این امکان برای تسهیل در روال جمع آوری سکه برای دریافت جوایزی که به 5000 سکه نیاز دارند، فراهم شده است.

 

افزایش تعداد مسابقات برای پیش بینی

با توجه به درخواست کاربران مبنی بر قرار دادن پیش بینی های بیشتر در اپ بتاکاپ، شما می توانید هر هفته بالغ بر 20 مسابقه فوتبال خارجی و داخلی را پیش بینی کنید و بر تعداد سکه ها و امتیازات خود بیافزائید.

 

مسابقه خطچین

علاقه مندان به کسب امتیاز بیشتر برای رده بندی امتیازات، می توانند در شهریور روی مسابقه خط چین حساب ویژه ای باز کنند چرا که مراحل این قسمت از اپلیکیشن افزایش پیدا خواهد کرد.

 

حذف چرخونه طلایی و بازگشت چالش طلایی

با توجه به از بین رفتن رقابت بین کاربران در چرخونه طلایی، این چرخونه از شهریورماه حذف شد و بار دیگر چالش طلایی در ساعت محدودی در روز جمعه فعال خواهد شد. ورودی چالش طلایی 1000 سکه خواهد بود و 10000 سکه و 10000 امتیاز هر جمعه بین کاربران برنده تقسیم می شود.

 

تغییر در جوایز چرخونه شانس

جوایز چرخونه شانس با تغییراتی مواجه خواهند شد که مشاهده خواهید کرد. از ارسال پیام به ادمین اینستا برای واریز جوایز خودداری کنید چرا که به نوبت جوایز به حساب شما واریز می شود.

 

تغییر در قوانین کد بتامون

2 کد بتامون در مطالب سایت قرار داده می شود. اولی در مطلب روزانه و دومی در یکی از لینکهایی که پست های روزانه قرار می گیرد(ممکن است تاریخ پست برای قدیم باشد) قرار خواهد گرفت.

هدف از اینکار، جلوگیری از استرس روی کاربران و تلاش بیشتر برای پیدا کردن کدها است.

 

چالش های اینستاگرام

در چالش های اینستاگرام روزانه نیز کاربری که بیشترین حدس درست را بزند، برنده پایان ماه خواهد بود.

 

کاربر فعال

کاربر فعال به کاربری گفته می شود که در طول ماه در همه بخش های اپلیکیشن فعالیت چشمگیر داشته باشد. مسلماً از بین همه کاربران فعال نمی توان همه را به عنوان برنده انتخاب کرد در نتیجه فعالترین آنها با توجه به عملکردشان انتخاب خواهد شد.

 

فوتبال فانتزی

گروهی در واتساپ برای فوتبال فانتزی ایجاد می شود که هر هفته، نفراتی که مجوز حضور در کاپ و لیگ را دریافت کرده اند به این گروه دعوت می شوند و موارد بیشتر در آن توضیح داده خواهد شد. از موارد مهم در این گروه، گزارش لحظه ای بازیها و بحث و تبادل نظر بین کاربران برای نتایج و پیش بینی بهترین ترکیب ممکن برای فوتبال فانتزی است.

 

روش های کسب امتیاز و سکه رایگان

شما می توانید از روش های مختلفی که در ماههای قبل بیان شد، به جمع کردن سکه و امتیاز رایگان بپردازید. از جمله این موارد می توان به کد دعوت، اسکرین از امتیاز و ستاره در گوگل پلی و کافه بازار، مسابقه خط چین، چالش رایگان، شرکت در چالش های اینستاگرام، نظرسنجی، خرید از فروشگاه (1000 امتیاز و 500 سکه به ازای هر خرید)، چالش طلایی، پیش بینی مسابقات، چالش های فوتبالی، مسابقه فوتبالی، کد بتامون در سایت و …. کسب امتیاز و سکه کنید و رده خود در جدول را بهبود ببخشید.

 

روشهای پرداخت جوایز

به واسطه حجم زیاد جوایز برندگان، تصمیم بر این شده در سه تاریخ دهم، بیستم و سی ام هر ماه، نسبت به ارسال پستی جایز اقدام شود، لذا از سوال در مورد اینکه چه موقع جایزه ارسال می شود خودداری نمائید.

 

کدهای قرعه کشی

کدهای قرعه کشی شما تا 3 ماه همچنان معتبر هستند و شما در قرعه کشی سه ماه آینده نیز شرکت داده می شوید.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • گرشاسپ 24 آگوست 2021 / 2:06 ب.ظ

    سلام. اون گزینه تبدیل امتیاز به سکه در قسمت متفرقه فروشگاه وجود ندارد. هنوز اضافه اش نکردید؟

    • admin 24 آگوست 2021 / 2:25 ب.ظ

      نه هنوز . امروز اضافه میشه

  • گرشاسپ 23 آگوست 2021 / 11:08 ق.ظ

    سلام. این اسامی قرعه کشی شده بین همه کاربران منظور بین ۵۰ کاربر برتر در امتیازات هست یا هر کسی اومده تو بتاکاپ و سالی ی بار بازی کرده هم اینجا حساب میشه؟

    • admin 23 آگوست 2021 / 2:19 ب.ظ

      نه دیگه بین همه کاربران ه.

      • گرشاسپ 23 آگوست 2021 / 5:47 ب.ظ

        اینجوری اصلا عادلانه نیست. الان من هر روز میام تو سایت و کلی فعالیت دارم ولی کسی که ممکنه حتی ی بار هم نیومده باشه جایزه می بره. حداقل بین افراد برتر جایزه بدید که انگیزه ایجاد بشه

        • admin 23 آگوست 2021 / 8:01 ب.ظ

          خب تنوع داره جوایز رفیق . اونی که امتیازش کم ه هم باید یه امیدی داشته باشه . اینطوری باشه که فقط باید به 50 نفر اول مدام جایزه بدیم پس 14 هزار کاربر بقیه چی ؟ سعی میکنیم عدالت رعایت بشه و هر ماه هم تنوع و تعداد جوایزو سعی میکنیم بیشتر کنیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید